Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 59

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    1 week, dat doet Yousendit zelf, ik zal 'm daarna er nog wel es opzetten,
    mag ook doorgemaild worden naar iedereen op de hele wereld en beyond
    Zet hem anders op Megaupload of Sendspace! Mooie kalender trouwens!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen Bekijk bericht
    Lees de regels van dit forum eens goed....(al ben ik geem moderator maar dan ga je helemaal over de grens...of mijn nederlands moet niet goed zijn...tja dat kan als frys ..)

Commerciele doeleinden / verkoop / promotie
    Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

Het aanprijzen van eigen produkten en/of diensten.
    Het forum gebruiken om klanten te werven.
    Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
    De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen produkten of diensten wordt gerefereerd
    Hier wordt niets verkocht hoor.
    De topichouder biedt het gratis aan als dank voor de hulp die wij hem geven.

Ik zei gewoon dat hij dit makkelijk verkocht kan krijgen, maar dan niet verkopen via dit topic.
    Trotse eigenaar van een Godin Detour en een Spaanse gitaar van Yamaha.
    Eigenaar van een Boss ME-70-pedaal.
    Eigenaar van roland cube 20x, een London City Combo en een Vox AC30 Amplug.

Senior Member

Standaard

De link uit startpost is dood, dus een nieuwe gemaakt

http://www.yousendit.com/download/Tz...YXlmVFpMWEE9PQ

Senior Member

Standaard

thnx, in je andere topic jou ten onrechte op de vingers getikt, dit topic heb ik helemaal over het hoofd gezien!

Excuses en dank!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen Bekijk bericht
    Lees de regels van dit forum eens goed....(al ben ik geem moderator maar dan ga je helemaal over de grens...of mijn nederlands moet niet goed zijn...tja dat kan als frys ..)

Commerciele doeleinden / verkoop / promotie
    Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

Het aanprijzen van eigen produkten en/of diensten.
    Het forum gebruiken om klanten te werven.
    Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
    De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen produkten of diensten wordt gerefereerd
    Deze regels kunnen heel duidelijk niet worden toegepast. Zelfs als je als bouwer een topic start over zelfbouw ben je al meteen in conflict met 1 of meerdere van bovenstaande forum regels. Om verwarring te voorkomen: is het dan niet veel handiger om juist DEZE regels (ik heb het niet over schrappen van regels zoals beledigen of andere) aan te passen (te versoepelen) of zelfs af te schaffen? Nooit geen verwarring meer en iedereen gelijk!

Senior Member

Standaard

"Zelfs als je als bouwer een topic start over zelfbouw ben je al meteen in conflict met 1 of meerdere van bovenstaande forum regels."

Die snap ik niet

De regels zijn behoorlijk duidelijk toch. Je mag op het forum gewoon niet verkopen. Aanprijzen mag wel in je signatuur. Verkopen doe je op gitaarmarkt.

Makkelijk, voorkomt een hele hoop loze topics en een hele hoop spam. Niet afschaffen dus.

Daarbij komt dat een gratis kalendertje nooit weg is

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    "Zelfs als je als bouwer een topic start over zelfbouw ben je al meteen in conflict met 1 of meerdere van bovenstaande forum regels."

Die snap ik niet

De regels zijn behoorlijk duidelijk toch. Je mag op het forum gewoon niet verkopen. Aanprijzen mag wel in je signatuur. Verkopen doe je op gitaarmarkt.

Makkelijk, voorkomt een hele hoop loze topics en een hele hoop spam. Niet afschaffen dus.

Daarbij komt dat een gratis kalendertje nooit weg is
    Wat valt niet te snappen? 1, Bijna iedereen die een zelfbouw topic begint zal de naam van zijn/haar model een keer noemen (vaak wordt er ook naar gevraagd). 2, de bouwer zelf wordt of is bekend dus dat zal ook altijd wat klanten opleveren. En 3, het discussieren in dit zelfbouw topic verwijst ook naar de bouwer of merk in kwestie - al is het met de beste bedoelingen -om anderen het bouw proces te laten volgen / sommigen wat te leren. Het verwijzen of noemen is bijna niet te voorkomen maar in wezen al met 3 forum regels in strijd. Waarom dan niet gewoon gelijke monniken, gelijke kappen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel61 Bekijk bericht
    Wat valt niet te snappen? 1, Bijna iedereen die een zelfbouw topic begint zal de naam van zijn/haar model een keer noemen (vaak wordt er ook naar gevraagd). 2, de bouwer zelf wordt of is bekend dus dat zal ook altijd wat klanten opleveren. En 3, het discussieren in dit zelfbouw topic verwijst ook naar de bouwer of merk in kwestie - al is het met de beste bedoelingen -om anderen het bouw proces te laten volgen / sommigen wat te leren. Het verwijzen of noemen is bijna niet te voorkomen maar in wezen al met 3 forum regels in strijd. Waarom dan niet gewoon gelijke monniken, gelijke kappen?
    Djeez, hij wil gewoon een kalender met ons delen. Sinds wanneer is dat verkopen?

Dan kun je wikipedia op die manier ook een handelsonderneming noemen...
    Trotse eigenaar van een Godin Detour en een Spaanse gitaar van Yamaha.
    Eigenaar van een Boss ME-70-pedaal.
    Eigenaar van roland cube 20x, een London City Combo en een Vox AC30 Amplug.

Senior Member

Standaard

Kan die oeverloze discussie over forumregels niet even verplaatst worden naar het subforum waar het thuishoort? Het is hier totaal niet op zijn plaats en begint al een beetje te lijken op een persoonlijke aanval naar alle zelfbouwers.

On-topic wil ik nogmaals even zeggen dat ik erg blij ben met mijn gratis(!) GUTTLIN kalender.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel61 Bekijk bericht
    er staat nergens dat je je merk niet mag noemen. Bandjes posten ook muziek in "sounds" of prijzen hun website aan in "sites." Je mag het alleen niet direct aanprijzen in de zin van: "Guttelin kalender te koop voor 10euro" bijvoorbeeld.

Sorry. Ik zou het topic niet vervuilen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten