Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 876 van 1214 EersteEerste ... 376776826866874875876877878886926976 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.751 t/m 8.760 van 12136
    Moderator

Music

Barber Drives moeten je wel heel erg liggen hoor. Ik heb er een paar gehad en ze inmiddels allemaal al gehoord en ze hebben allemaal dat smoothe dat je wle heel erg moet liggen. Als je van het rauwere Marshall geluid houdt, zoals Henri, dan is de Catalinbread een absolute aanrader. De Barber niet.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Barber Drives moeten je wel heel erg liggen hoor. Ik heb er een paar gehad en ze inmiddels allemaal al gehoord en ze hebben allemaal dat smoothe dat je wle heel erg moet liggen. Als je van het rauwere Marshall geluid houdt, zoals Henri, dan is de Catalinbread een absolute aanrader. De Barber niet.
    Oh, ik had juist het idee dat ze alleen gain toevoegden en verder je eigen geluid heel goed in stand hielden, zo klonk het op de demo's.

Moderator

Wink

You should get out more.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Effect !

Klinkt goed Mitch, bedankt.

@Tims: Ja, de Barber had ik ook al 's beluisterd op Youtube (Pro Guitar shop demo). Zoiets zoek ik wel inderdaad, maar ik heb het idee dat de Sweet Honey Overdrive en de DLS wat dynamischer zijn, ze reageren wat beter op harde/zachte aanslag denk ik/zeggen de fabrikanten.
    Het pedaal moet zowel clean met een randje kunnen alsook het 3e kanaal van m'n HOOK (redelijk veel gain) boosten naar een vette Metallica sound.
    Ik heb al een aantal pedalen getest, waaronder de SHOD, maar bij veel pedalen begint het 3e kanaal v.d. HOOK snel te feedbacken. De SHOD deed het erg goed, maar is behoorlijk duur, €220,-.
    Volgens de beschrijving van de DLS op de site van Catalinbread en de youtube filmpjes lijkt dit pedaal het ook te kunnen, en kost "maar" $150,-.
    2e Hands ben ik hem al tegengekomen voor zo'n €115,- op ebay.
    Maar bedankt voor de tip.

Senior Member

Standaard

Ik vrees dat ik ook weer een update heb: MJM London fuzz erop.

Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

hey leuk, een fl-301 (dx?)

heb ik ook nog gehad en af en toe mis ik die freaky jet engine sound echt heel erg!....met sommige instellingen klonk hij zelfs als een sub onder water....prachtig!
    - Te koop :

Orange Crush 15 25,-
    Vox AC15 CCX (prijs ntb.)

Senior Member

Standaard

Er is weinig tot niks veranderd aan mijn pedalencollectie sinds mijn vorige post, maar toch een update:

Eraf: niks.

Erbij: enorm veel rotzooi.

De twee aparte boards (voor beide bands) zijn samengevoegd tot één gezamenlijk board.
    Bij de ene band gebruik ik de overdrive van mijn AC30, Jekyll (=TS-808 met bass boost) als lead en Signal Pad voor semi-clean. Bij een aantal nummers wordt de tremolo van de AC30 gebruikt, dus dan ligt er nog een footswich bij.
    Bij de andere band heb ik een cleane versterker en gebruik ik de J&H voor overdrive, distortion en lead. De Digidelay wordt voor zowel delay als chorus gebruikt.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Mijn pedalboardje ook maar eens posten...

Dat gebruik ik voor zowel bas in de groep, als algemeen gitaar.
    Het bordje is zoals jullie wel zien, nog niet afgewerkt. Er ontbreken ook nog wat effectjes.

De pedaaltjes die er nu op staan van links naar rechts:
    Onderste rij: RAT, Boss DC2 Dimension C, Phase 90, Small Clone met tempo led, Boss CE5

Bovenste rij: Boss OS2, Big Muff, Rebote 2.5 delay

Wat nog ontbreekt: Magnus Modulus, Bassballs, Orange squeezer

Er zat nog een box of rock op, maar die is verkocht aan onze gitarist.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Er is weinig tot niks veranderd aan mijn pedalencollectie sinds mijn vorige post, maar toch een update:

Eraf: niks.

Erbij: enorm veel rotzooi.

De twee aparte boards (voor beide bands) zijn samengevoegd tot één gezamenlijk board.
    Bij de ene band gebruik ik de overdrive van mijn AC30, Jekyll (=TS-808 met bass boost) als lead en Signal Pad voor semi-clean. Bij een aantal nummers wordt de tremolo van de AC30 gebruikt, dus dan ligt er nog een footswich bij.
    Bij de andere band heb ik een cleane versterker en gebruik ik de J&H voor overdrive, distortion en lead. De Digidelay wordt voor zowel delay als chorus gebruikt.
    Een kazoo en een oc2! Dat is bijvoorbaad al vet. Komt nog een seen ac30 bij en dan doet de rest er al niet meer toe
    Gaaf!

Ik zelf heb btw een warwack pedalboard gekocht via MP. Zo een met voeding er in en tapijt om je pedalen met klitterband te bevestigen. Was voor een zeeer aantrekkelijke prijs dus kon hem niet laten liggen. Ben bezig om een pedalboard samen te stellen met lossen pedalen en dit leek me wel geschikt. Krijg hem denk ik vrijdag toegestuurd.
    Het gaat om deze: http://www.pedalspluseffectswarehous...war-gbrdlg.htm

Iemand ervaringen hiermee?

Senior Member

Standaard

Ik ga ook binnenkort weer aan mijn pedalboard kloote.

ik ben vanplan om een showmaster 48 case te kopen.
    en daar mijn t-rex tonetrunk in te zetten met mijn wah pedal ernaast.
    En dan het pedalboard natuurlijk aan de case bevestigen.
    alleen 1 probleem.

Ik gebruik als voeding een t-rex fualtank, die aan de onderkant zit van het pedalboard.
    En als ik het pedalboard vast zet kan ik er nooit meer bij.
    En er is eigenlijk geen ruimte meer voor de voeding in de case.
    Hmmm lastig.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten