Ook al zijn je fotografie skills niet zo geweldig, die prachtige gitaar maakt een hoop goed!![]()
en Snowy White!!!
'n Vriend van mij heeft 'n originele/vroege dual PAF GoldTop uit '57 en die heeft ook zwart plastic. Zwart plastic werd 'n korte periode standaard op die dual HB GTs gezet, daarna werd het cream/gelig en daarna kwamen de bursts...
waarschijnlijk ga ik het ook op die van mij zetten, misschien zelfs 'n zwarte slagplaat maar ik ben niet zo'n slagplaten op LPs fan....
haha, ja mijn vriendin is ook niet zo'n fan van dat plaatje maar ik gebruik het wel, daar steunt men vingertje op
Bedankt, dat is dan toch al de helft dat goed zit he, gisteren een nieuw toestel gekocht wanneer ik eens even een dagje vrij ben zal ik me daar eens mee gaan amuseren.
Bij gitaar diversen heb ik trouwens een topic geopend om tips te vergaren over het fotograferen van gitaren wie zich geroepen voelt hou je vooral niet in en posten die tipswe kunnen er allemaal maar wel mee varen
Mijn laatste aanwinst!! Een Standard Traditional in Honeyburst of Iced Tea, weet het ff niet meer. Het eerste staat op de bon, dus dat zal het wel zijn.
Nu nog Bare Knuckles installeren en 50's wiring en Bumble Bee condensatoren.......nou eh.......eerst maar es zo houden hoor voorlopig![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
dat is om de 10 aan te geven van je volume en toon knoppen (die kan je ook los bestellen mocht je ze willen)
edit:
zijn gewoon ijzere ringetjes met een uitsteeksel erop:P
nog 1 keer over de kleuren.
honeyburst: is een soort van geel naar donkergeel
iced tea: is een soort geel naar geel met een rode tint
cherryburst: is geel naar cherry (rood)
sunburst: is geel naar zwart
verder heb je nog meer kleuren maar dit zijn de meest lp voorkomende bursts
Favorieten/bladwijzers