wauw ik ben half op die site van tonefactory aant kieken, ze hebben echt alles![]()
Die zijn er niet. Je zou het zo kunnen doen zoals ik beschreef of er twee op
elkaar leggen.
Ik zal eens foto's van dichtbij maken. Misschien dat jij het niet zo mooi vind maar mij stoort het niet. Ik vind het gebruik van alleen de ring niet mooi omdat dan je pu zover eruit steekt. Ik heb een zwarte pu ring er onder maar je kunt er ook een crème kleurige eronder zetten dan steekt het niet zo af bij het goud.
Mijn laatste aanwinst wat gisteren, epi sheraton uit '94. Das trouwens weer heel wat anders dan een LP.
Ik denk dat ik voor dit jaar wel uitgewinkeld ben en nume erop toeleg dat overal de juiste pu's in komen. Misschien volgens jaar nog een Tele proberen maar ik denk niet dat ik mij in de fender hals contouren kan vinden. Mijn strat mag ook het veld ruimen, kan niet wennen aan de hals.
desnoods bestel ik wel 3 gouden ringen. staat denk ik nog net iets mooier.
eerst maar even wat plaatjes afwachten
gefeliciteerd trouwens met je sheraton! geweldige gitaren zijn het. erg veelzijdig ook! mijn gitaarleraar heeft er 1tje en hij klinkt geweldig. erg veelzijdig. van jazz tot pop tot blues en metal
Dat mat maken doe ik ergens volgend jaar.
Nu eerst lekker spelen met dat ding.
Er staat ergens een door mij geopend topic met in de titel "epiphone sheraton" ik heb nog geen foto's want daar heb ik pas eind deze week tijd voor.
Het is echt een lekker ding geworden die LP. Het geluid dat die pu's produceren is echt te gek.
hey, ik wil mijn beginnersgitaar ook in de fik zetten (ik ben de zwarte kleur meer dan genoeg namelijk en vind dit effect echt mega!) alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken, zodat ik dadelik niet met een hoopje as zit.... dus mac.. hoe heb je dit aangepakt?
ik denk met beleid en een brandertje![]()
Favorieten/bladwijzers