Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 77 van 193 EersteEerste ... 2767757677787987127177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 761 t/m 770 van 1930
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM Bekijk bericht
    Dat is toch appels met peren vergelijken, aangezien je per categorie apart stemt?
    Nee, wat ik zei, je laat de wedstrijd zoals hij is. Alleen een kolommetje toevoegen in Excel, meer niet. Dus gewoon je favoriete top 10 insturen, net als nu. Maar als Badman er nog even een kolom aan toevoegt, kun je de uitslag toch per categorie bekijken zonder dat er speciaal voor gestemd is.

Hè, is het nou zo moeilijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM Bekijk bericht
    Dat is toch appels met peren vergelijken, aangezien je per categorie apart stemt?
    Je stemt gewoon op 1 gitaar, de mooiste van allemaal maar door de toevoeging bij de foto kan je in elke categorie zien welke gitaar de meeste stemmen had. Uiteindelijk is er dan toch 1 gitaar de mooiste.

Standaard

Oh, dat had ik even niet gelezen. Iemand zei namelijk dat er gestemd zou worden per categorie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, wat ik zei, je laat de wedstrijd zoals hij is. Alleen een kolommetje toevoegen in Excel, meer niet. Dus gewoon je favoriete top 10 insturen, net als nu. Maar als Badman er nog even een kolom aan toevoegt, kun je de uitslag toch per categorie bekijken zonder dat er speciaal voor gestemd is.

Hè, is het nou zo moeilijk?
    In principe kan je die uitslag per categorie nu ook al maken, je moet dan wel zelf weten wat zelfbouw/hollow/solid etc is . Maar ik neem het zeker mee als idee naar volgend jaar toe om alles wat overzichtelijker te maken. Voor nu ga ik het laten zoals het is om het niet te ingewikkeld te maken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    In principe kan je die uitslag per categorie nu ook al maken, je moet dan wel zelf weten wat zelfbouw/hollow/solid etc is .
    Ja precies. Het kan ook achteraf, maar dan heb je nogal wat werk om dat voor 130+ gitaren nog even bij te werken. Als je het bij de volgende editie van het begin af aan bijhoudt, kost het bijna geen extra tijd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ja precies. Het kan ook achteraf, maar dan heb je nogal wat werk om dat voor 130+ gitaren nog even bij te werken. Als je het bij de volgende editie van het begin af aan bijhoudt, kost het bijna geen extra tijd.
    Goed idee! Lijkt me zeker te doen voor volgend jaar

Senior Member

Standaard My first build guitare

Allee... heb er verdekke hard aan gewerkt.
    Dus waarom niet inzenden ;-)

Senior Member

Standaard

Zozo, mooi hoor.

Senior Member

Standaard

Is het geen idee om een "mooiste zelfbouw" verkiezing te houden? Er komen hier toch een paar juweeltjes van huisvlijt voorbij!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Is het geen idee om een "mooiste zelfbouw" verkiezing te houden? Er komen hier toch een paar juweeltjes van huisvlijt voorbij!
    Zoals Kim z'n idee: iedere zelfbouwer kan in principe meedoen aan deze wedstrijd en we kunnen dan zien we er het hoogste zal eindigen = winnaar van de mooiste zelfbouwgitaar.

Natuurlijk is zelfbouw iets apart. Een aparte wedstrijd in het zelfbouwtopic lijkt me ook niet slecht

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten