Trotse eigenaar van een Godin Detour en een Spaanse gitaar van Yamaha.
Eigenaar van een Boss ME-70-pedaal.
Eigenaar van roland cube 20x, een London City Combo en een Vox AC30 Amplug.
De link uit startpost is dood, dus een nieuwe gemaakt
http://www.yousendit.com/download/Tz...YXlmVFpMWEE9PQ
thnx, in je andere topic jou ten onrechte op de vingers getikt, dit topic heb ik helemaal over het hoofd gezien!
Excuses en dank!
Deze regels kunnen heel duidelijk niet worden toegepast. Zelfs als je als bouwer een topic start over zelfbouw ben je al meteen in conflict met 1 of meerdere van bovenstaande forum regels. Om verwarring te voorkomen: is het dan niet veel handiger om juist DEZE regels (ik heb het niet over schrappen van regels zoals beledigen of andere) aan te passen (te versoepelen) of zelfs af te schaffen? Nooit geen verwarring meer en iedereen gelijk!
"Zelfs als je als bouwer een topic start over zelfbouw ben je al meteen in conflict met 1 of meerdere van bovenstaande forum regels."
Die snap ik niet
De regels zijn behoorlijk duidelijk toch. Je mag op het forum gewoon niet verkopen. Aanprijzen mag wel in je signatuur. Verkopen doe je op gitaarmarkt.
Makkelijk, voorkomt een hele hoop loze topics en een hele hoop spam. Niet afschaffen dus.
Daarbij komt dat een gratis kalendertje nooit weg is![]()
Wat valt niet te snappen? 1, Bijna iedereen die een zelfbouw topic begint zal de naam van zijn/haar model een keer noemen (vaak wordt er ook naar gevraagd). 2, de bouwer zelf wordt of is bekend dus dat zal ook altijd wat klanten opleveren. En 3, het discussieren in dit zelfbouw topic verwijst ook naar de bouwer of merk in kwestie - al is het met de beste bedoelingen -om anderen het bouw proces te laten volgen / sommigen wat te leren. Het verwijzen of noemen is bijna niet te voorkomen maar in wezen al met 3 forum regels in strijd. Waarom dan niet gewoon gelijke monniken, gelijke kappen?
Trotse eigenaar van een Godin Detour en een Spaanse gitaar van Yamaha.
Eigenaar van een Boss ME-70-pedaal.
Eigenaar van roland cube 20x, een London City Combo en een Vox AC30 Amplug.
Kan die oeverloze discussie over forumregels niet even verplaatst worden naar het subforum waar het thuishoort? Het is hier totaal niet op zijn plaats en begint al een beetje te lijken op een persoonlijke aanval naar alle zelfbouwers.
On-topic wil ik nogmaals even zeggen dat ik erg blij ben met mijn gratis(!) GUTTLIN kalender.![]()
er staat nergens dat je je merk niet mag noemen. Bandjes posten ook muziek in "sounds" of prijzen hun website aan in "sites." Je mag het alleen niet direct aanprijzen in de zin van: "Guttelin kalender te koop voor 10euro" bijvoorbeeld.
Sorry. Ik zou het topic niet vervuilen!
Favorieten/bladwijzers