Hierbij mijn inzending, sorry, ik kan niet meteen een betere foto nemen...
![]()
Hierbij mijn inzending, sorry, ik kan niet meteen een betere foto nemen...
![]()
Damn het word maar moeilijker, die vliegende ninja met harnas en gevoel voor eer is ook prachtig alleen die headstock he, en die van king cheapo wietse is er ook weer een dat ik denk wow.
Hoe het nu een beetje in mijn hoofd zit:
1. Barno
2. Oigun
3. Schizo910
4. Funkblaster
5. Ruis
6. Heavy-metal-thunder
7. Eazy G
8. Martijn W
9. Iberno
10. Wietse
En toch spelen Valoosj, thijser, geert1976 en ibanez666 + nog een paar anderen ook nog een rol.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Ik kan de openingspost niet meer veranderen, de 'edit'-knop is weg. (mods, kunnen jullie onderstaande link in de openingspost zetten?)
Hier heb je de link naar het album:
http://s403.photobucket.com/albums/p...Gitaarnet2009/
Overzichtelijker als dat kan ik het echt niet maken, we hebben nu éénmaal al meer dan 130 inzendingen. Ik vind het goed zo: je hebt nu 32 gitaren per pagina in het album, waaruit je een paar favorieten kan kiezen. Doe je dat nog eens met de andere 4 pagina's, dan heb je al een mooi idee van je top 10 vind ik. Beter zo dan 2 pagina's met meer dan 60 gitaren, dan is het mss weer te moeilijk om te kiezen![]()
Ik kan niet meer mijn berichten aan passen dus doe ik het maar zo.
Ik heb een beter plaatje gemaakt van mijn gitaar om toch alle delen te kunnen laten zien.
Bad man zou jij het in photobucket aan kunnen passen?
![]()
Laatst gewijzigd door thijser; 8 november 2009 om 11:41
De link is toegevoegd aan de openingspost. Vraag zoiets een volgende keer gewoon even per PB. Het is wel heel schattig om zo'n vraag in het topic te stellen maar dat veronderstelt dat alles gelezen wordt door de mods. Verrassing: dat is niet zo![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Hoe je dat met die jack-input gedaan hebt is ook wel ideaal, geen last meer van uitstekende pluggen. Mooi stukje hout ook, heb je er bewust voor gekozen om een glanslak te nemen? Ik zou het denk ik mooier hebben gevonden met een wat mattere lak.
Hij staat wel in de top 10 bij mij.![]()
Favorieten/bladwijzers