Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 59

Standaard

fijne kallender
    deze komt op mijn kamer
    the noenes at myspace:
    the noenes

Senior Member

Standaard

ah voila, da's fijn aan het forum, ik heb net weer een nieuw project gedistillleerd uit voorkeuren van posters: denk dat ik es een Twang King (is eigenlijk een gutt met telespecs, volle body, fender scale) ga bouwen maar met de kleurstelling die hops zo leuk vind: natural look met zwarte bindings. thx folks

Ontoerekeningsvatbaar

Standaard

Gaaf Barno!

I love the Guttlin
    "Hij die werkt met zijn handen is een arbeider.
    Hij die werkt met zijn handen en hoofd is een ambachtsman.
    Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."

Franciscus van Assisi
    Het boek "Making Masonite Guitars"
    Blog --> "The Dutch Luthier"

www.javaca.eu

Senior Member

Standaard

cool de twang king vind ik nog steeds geweldig. Of in worn butterscotch blond met zwarte binding zou haar ook erg goed staan.

De guttlin bas gooit hier elke keer weer hoge ogen. Zeker nu daar de nieuwe retro gitaarband aanhangt. Past in mijn ogen ook perfect bij de guttlin terwijl ik hem niet aan een andere bas van me zou hangen. Heb nu veel te koop staan op marktplaats dus veel kopers/potentiele kopers over de vloer en hoeveel er ook te zien is op mijn gitaarkamer/man's cave die guttlin ziet iedereen meteen.

De kleur zijn de meningen heel erg over verdeeld. (hate it or love it kleur) maar wat betreft design is iedereen er weg van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

fijn dat te horen Saf, ikzelf vind het seafoamgreen van je bass super. Staat ook op mijn todo lijstje: een thin king met dat groen met witte tierlantijntjes

ik heb juist een kalender op A3 dik papier laten printen (goed idee mv Venco) en laten inringen : juist echt
    Laatst gewijzigd door barno; 7 november 2009 om 18:54

Senior Member

Standaard

Ik ben weg van die kleur. Heeft je kleurenpickmanager erg goed op de stalen aangewezen. Daarvoor nog steeds mijn innige dank. Wel heel vreed dat onder sommige omstandigheden het bijna blauw lijkt. Wat trouwens ook niet misstaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

wow FONKY die strap )
    mijn kleurenpickmanager zal de complimenten doorgeven aan mijn dochter

ja, da's een extra bij die bass, het zijn verschillende kleuren voor de prijs van 1, hier is idd veel blauwer dan irl, ook koel

hier een sfeerpic van de calender

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ah voila, da's fijn aan het forum, ik heb net weer een nieuw project gedistillleerd uit voorkeuren van posters: denk dat ik es een Twang King (is eigenlijk een gutt met telespecs, volle body, fender scale) ga bouwen maar met de kleurstelling die hops zo leuk vind: natural look met zwarte bindings. thx folks
    Ik wacht ook nog op de tele-custom-variant van de Servant en een hele rits andere Kings, Kongs en Commanders, maar mijn geduld is groot (en anders moet ik maar eens een paar jaar sparen om er eentje te laten bouwen )
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Leuke kalender Barno, maar wanneer komt die Pirelli versie van de Guttlin kalender nou? (slaat alvast een spijkertje in de muur)
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathidal Bekijk bericht
    Waarom verkoop je die dingen niet? Ik zie hier nergens een klacht staan over de kalender, enkel goede opmerkingen.
    Lees de regels van dit forum eens goed....(al ben ik geem moderator maar dan ga je helemaal over de grens...of mijn nederlands moet niet goed zijn...tja dat kan als frys ..)

Commerciele doeleinden / verkoop / promotie
    Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

Het aanprijzen van eigen produkten en/of diensten.
    Het forum gebruiken om klanten te werven.
    Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
    De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen produkten of diensten wordt gerefereerd
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten