Bij een metalen control plate kun je inderdaad een aantal aardeverbindingen achterwege laten. Bij de strat zul een draadje extra moeten solderen.
Ik zou voor 500K gaan bij een P90.
Bij een metalen control plate kun je inderdaad een aantal aardeverbindingen achterwege laten. Bij de strat zul een draadje extra moeten solderen.
Ik zou voor 500K gaan bij een P90.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Thank you!![]()
"In God we trust, all others pay cash."
De P90 zit voorlopig even strakplat onder de slagplaat gemonteerd. Ziet er wel grappig uit.
Als ik de pickups een beetje kan uitlijnen wat klank en output betreft laat ik het misschien wel zo...
De greasebucket zit er inmiddels ook in.
Nog niet echt kunnen testen want er is meer in het leven dan gitaren (huh)
![]()
Dat ziet er inderdaad apart uit. 't Heeft wel wat.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Mooie gitaren, Dezperado, heel fraai. Guild is met een d, trouwens.
Maar ik geloof nooit dat deze info voor dit topic bedoeld was...
Maar geeft mij wel de gelegenheid om te melden dat ik een Tonerider Classic Blues voor in het midden heb aangeschaft.
De Tonerider P90 bij de hals bevalt me al heel prima, dus ik heb hier wel goede verwachtingen van.
De greasebucket ben ik niet zo van onder de indruk, maar ik heb nog wat oude gitaren mogen slopen
en daar wat extra condensatoren aan overgehouden om mee te experimenteren.
De afstelling is inmiddels helemaal goed en het is echt mijn Number One gitaar aan het worden.
Het blijft leuk, en wordt steeds leuker...![]()
wat is een greasebucket?
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
en hoe klinkt dat nou?
ziet er erg tof uit, en te gek om die 'schelle (had eerst 'schele' getypt) strat-pickup' eens te vervangen door een tele-bridge pu..
als je daarmee ook hybride tonen krijgt (hals/brug: tele; hals alleen strat) is 't een erg interessante optie om eens een Parts-o-caster van te trekken...!
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers