Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 235

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Vers v.d. pers: HOOK Captain 34 Demo

Zomaar wat gepiel en geklooi. Ook is de "plop" hoorbaar ergens rond 2:30 min. De FX-loop staat dan uit. Meestal staat ie gewoon aan, maar wilde de plop ook laten horen, vandaar.
    Het hakstuk vlak daarvoor is met de Maxon OD808, is wel "acceptabel" vind ik, maar ik ben nog wel naar een andere booster aan het kijken. De Sweet Honey Overdrive spreekt me het meeste aan op dit moment.
    Ik schakel ook veel tussen kanalen, boosts, effecten en single coil/humbucker.
    Goede demo! Fijn dat je de moeite hebt genomen. Ik ken de captain redelijk en je filmpje is goed representatief. Vraagje: heb je het geluid met een aparte mic opgenomen?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Thnx. Het geluid is gewoon van de camera, een Canon HF100.

In ieder geval beter dan van dit filmpje van de R20.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Thnx. Het geluid is gewoon van de camera, een Canon HF100.

In ieder geval beter dan van dit filmpje van de R20.
    Ja dat filmpje klinkt idd waardeloos
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Leuke demo, tip voor volgende keer wat verder van de camera afstaan met je gitaar. Het geeft wel enig idee zo iig
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Senior Member

Amp !

Bedankt Sjaak. Ik zal proberen wat verder af te gaan staan de volgende keer, maar de kelder, waar ik speel, is erg klein, en de camera heeft geen groothoeklens.

Senior Member

Standaard

nog even terugkomend op de plop. Dat is gewoon omdat je 1 van de eerste captain 34's hebt waarschijnlijk, die van mij had het ook. Gewoon mee teruggaan dan fixt ie het voor. Kun je meteen de laatste update erin laten zetten....
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd Bekijk bericht
    nog even terugkomend op de plop. Dat is gewoon omdat je 1 van de eerste captain 34's hebt waarschijnlijk, die van mij had het ook. Gewoon mee teruggaan dan fixt ie het voor. Kun je meteen de laatste update erin laten zetten....
    Dat is volgens mij het probleem hier een beetje. Bij mij verdween de plop. Bij sommige kon leendert het verhelpen (condensator). Bij sommige kwam die terug. Dat is hier het geval volgens mij.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd Bekijk bericht
    Ik ben er al 2 x mee langs geweest, helaas zonder resultaat.
    Ik heb Leendert gemaild dat als hij in de toekomst een permanente oplossing weet te vinden, ik me aanbevolen houd, en dat ik er niet veel voor voel om weer 200 km. te reizen, kost me een halve dag ook.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten