Misschien willen mensen buiten het forum hem ook?
Waarom laat je hem er btw maar een weekje op staan?
Trotse eigenaar van een Godin Detour en een Spaanse gitaar van Yamaha.
Eigenaar van een Boss ME-70-pedaal.
Eigenaar van roland cube 20x, een London City Combo en een Vox AC30 Amplug.
1 week, dat doet Yousendit zelf, ik zal 'm daarna er nog wel es opzetten,
mag ook doorgemaild worden naar iedereen op de hele wereld en beyond![]()
Nice![]()
Hangt volgend jaar Op me kamer:P
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
de rode Twang King was het eerste Guttlin prototype ever, een full body. de eerste thin king was idd die essen met zwarte binding. Die twee eerste Guttlins hadden een fender scale, al de andere daarna gibson of prs scale.
maar ik wil zeker nog es een met fender scale (en ook een bariton for that matter) bouwen. Het verschil in scale zorgt gewoon voor een totaal andere gitaar.
hier de twee oergutt's
als je goed kijkt, zie je trouwens dat ik toen de bodyshape nog niet had geperfectioneerd, met name aan de upperhorn
staan verder ook niet op de kalender:
- de Fat King
- de Goliath
- de Bobking Bass
zoveel guttlins, zo weinig maanden![]()
Laatst gewijzigd door barno; 7 november 2009 om 12:47
Je moet gewoon regelen dat de maanden korter worden zodat er meer in 1 jaar passen![]()
nu ik die rechtse weer zie blijf ik echt van mening dat deze kleurstelling met zwarte binding een 'killer' model is.
de neck ietsje donkerder (geleefder) en dan is de balans compleet.
maar ja dat is mijn idee
@Kakihara
ja ik ben er nog, al liggen de bouwprojecten stil (hout is er wel)
in de oude situatie was het een vlucht om met de gitaar te knutselen
uiteindelijk heb ik 20 jaar mantelzorg achter de rug voor een partner die zwaar psychisch ziek was.
en nu ben ik eigenlijk doelloos geworden , een 'wat heeft het eigenlijk allemaal nog voor zin?'
en dan komt er weer een mooi stukje muziek voorbij en grijp ik de gitaar, koptelefoon op via de gnx en blazen en dan kan ik er weer even tegen.
trouwens barno, ik krijg nog steeds positieve reacties op mijn versie van jouw model
gebruik hem voor slide ligt ook lekker op de schoot.
misschien maar eens een geluidsfragmentje maken
Favorieten/bladwijzers