Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 45 van 48 EersteEerste ... 354344454647 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 441 t/m 450 van 480

Discussie: Les Paul

Senior Member

Standaard

Ik heb nog tot het einde van de maand he? Ik zal wel eens iemand die goed is in foto's trekken, vragen om me te helpen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Mooi topic en een nog mooiere gitaar! Hier kunnen veel mensen iets van leren. En als ik dit zo zie, wil ik ook nog ooit zelf een gitaar bouwen. Ik mis alleen nog de nodige handigheid en tijd.

Leuke sig trouwens
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Standaard

In één woord: PRACHTIG !!

Senior Member

Standaard

mooi, maar ik zou geen chrome covers op de pickups gezet hebben.
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

nee ik zou ze ook open houden om het zwarte van de tekening terug te laten komen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    nee ik zou ze ook open houden om het zwarte van de tekening terug te laten komen
    Zebra was misschien ook wel mooi geweest, maar zwart/zwart ziet er altijd zo goedkoop uit...

Standaard

tenzij je er een mooi wit logotje onderop de onderste hebt staan dat vind ik altijd net dat puntje op de i als het een mooi logo is dan wel he

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Bedankt voor de complimenten. Filmpjes komen nog. Zodra de bassist de opnames van woensdag op het net zet, post ik ze hier en zie/hoor je haar meteen in actie.

Hier de foto die ik in het topic van de mooiste gn gitaar gepost heb.

Ik vind die kleur echt super! Zeker met het zwarte palstic ed. Wat betreft de chromen kapjes die horen er juist op. Ook de enkele binding vind ik super.

Mocht er ooit een meeting komen waar velen van ons zijn dan ben ik voor een zelfbouw lp groepsfoto. Er zijn er nu al wel een aantal mooie voorbij gekomen.

Senior Member

Standaard

Niek, er zit een dubbele binding op he op het laatste ogenblik toch maar besloten om er aan de achterkant ook een te steken omdat ik voor de voorkant andere (hogere) binding moest zetten.

Die bouwersmeeting, waar blijft ze? Ik kijk er al lang naar uit! Liefst niet in Noord Holland dan natuurlijk. Antwerpen is toch het centrum van de wereld (ja, ik ben nen echte chauvinistischen Antwerpenaar), dus waarom daar niet?

Wat betreft die kapjes, ik vind het zo ook horen. De plastic ringen zijn al zwart en dat is goed genoeg. Zwarte pickups zouden hier niet zo mooi zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Jaja dubbelzijdig maar ik bedoel dat je geen driedubbel laags binding hebt gedaan. Een soort van basic custom, daar houd ik wel van (ik heb t ook zo gedaan bij de zwarte lp)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten