Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 107 van 139 EersteEerste ... 75797105106107108109117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.061 t/m 1.070 van 1387

Standaard

4 ...

- Epiphone electrisch : heb ik gekocht toen ik 17 was. Hier ben ik de voorbije 15 jaar af en toe terug mee begonnen, maar ben altijd terug gestopt na een maandje of 2 (verkeerde leermethodes ...)
    - Alhambra 1C : heb ik enkele jaren geleden gekocht toen ik me had ingeschreven in de muziekschool. Heb ik ook slechts een paar maandjes volgehouden (verplichte zangles, bah!)
    - Cort Earth 100F : heb ik een paar maanden geleden 2dehands gekocht voor een 100€tjes. Leuke gitaar maar heb er eigenlijk nog maar weinig op gespeeld, aangezien ik me 100% op klassieke gitaar ben beginnen concentreren.
    - Alhambra 9P : heb ik sinds enkele weken, en is mijn enige (relatief) dure gitaar. Prachtding! Klinkt vol en luid, heel mooi afgewerkte gitaar. Ruikt zelfs lekker Is kadotje voor mezelf omdat ik nu toch al 6 maand gitaar aan het spelen ben zonder motivatie te verliezen.

Tankman
    Guest

Standaard

In volgorde van aankoop:

Spaans Gitaar, geen idee welk merk
    Peavey Raptor Special in het zwart
    4-snarig merkloos electrisch basding
    PRS Tremonti SE in het zwart
    Ibanez SR305 5-snarige basgitaar in Iron Pewter
    Schecter Omen-7 Extreme in Black Cherry met quilted Maple top
    Peavey HP Signature Special EX in het Wit

Heb ook eens een hele goede deal op een BC Rich Kerry King V gekregen. Gekocht voor 240 en binnen 2 weken weer verkocht voor 330.

Heb ook een Zwarte Ibanez RG serie uit begin jaren 90/eind 80 gehad in het zwart met zwarte slagplaat en HSH pickup configuratie met een floyd erop. Geen idee welk model het is, maar die was in bruikleen. 5 jaar nadat ik hem in bruikleen nam ,moest hij helaas terug. Wilde hem graag overnemen en opknappen. Nooit de moeite genomen om geld in te investeren, omdat hij niet van mij was.

Senior Member

Standaard

Op dit moment heb ik ongeveer 2,75 gitaren:

- Fernandes APG-65 (superstrat-achtig model met 2 humbuckers)
    - Jose Rodriguez klassieke gitaar
    - een stukgeslagen klassieke gitaar - dit is mijn allereerste gitaar, heb ik op een gegeven moment 'verkracht' door er stalen snaren op te zetten (gevolg: bovenblad helemaal krom), stickers er op te plakken en vol te tekenen met zwarte stift en een paar maanden terug in een woedebui stukgeslagen op mijn bureau . Ben van plan om hier nog eens iets mee te gaan doen, maar geen idee wat. (0,5 gitaar)
    - een zelfbouw Telecaster in aanbouw (0,25 gitaar)

Daarnaast ligt er bij een kennis nog een gratis Squier Stratocaster op me te wachten, die moet ik nog steeds eens ophalen maar ik kom er nooit in de buurt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

6 stuks hiero...

- Gibson LP Studio
    - Jasmine semi-acoustisch
    - London City Comet MkI (Tele)
    - Vintage VS6 (SG)
    - Franken-caster (Strat, hierover binnenkort meer)
    - Klassiek nylon (stuk brandhout)

En ik zit voor mijn zoontje (7 j.) nogal te GASsen voor een 1/2 of 3/4 modelletje, dus die zal er binnenkort ook wel komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    - een zelfbouw Telecaster in aanbouw (0,25 gitaar)
    Hoe is het daarmee eigenlijk? Valt er binnenkort nog wat progressie te verwachten?
    Mijn knutsel pagina:
    www.gemini-guitars.nl (non-commercial)

Standaard

http://www.bluesforum.nl/smf/index.p...13051#msg13051

Daar staan mij beauties!

inmiddels is de zwarte fender 57 reissue vervangen door een relic Haar Sunburst Strat en heb ik nog een Thinline telecaster en 2 akoesto's die niet op de foto staan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nagramoth Bekijk bericht
    Hoe is het daarmee eigenlijk? Valt er binnenkort nog wat progressie te verwachten?
    Het gaat langzaam maar zeker vooruit, probleem is vooral dat ik erg weinig vrije uren heb om er aan te besteden - en als ik dan iets kan doen heb ik weinig zin om het dan maar af te raffelen. Liever langzaam werken en een mooie gitaar dan snel werken en eindigen met geverfd brandhout.

Maar goed, vandaag wat spulletjes binnengekregen van GFS, en ik hoop zondag weer een paar uurtjes te kunnen besteden aan de body (cavities frezen), en een beginnetje te maken aan de hals.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

Nounou, als jij die Armando bent, heb je een toffe collectie.
    Hoe bevalt de Bad Cat? Die vind ik namelijk een stuk interessanter
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Cool

2 stuks, te weten:

1 zwarte D.Lewis Les Paul-achtige
    1 bruine Gibson SG

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Nounou, als jij die Armando bent, heb je een toffe collectie.
    Hoe bevalt de Bad Cat? Die vind ik namelijk een stuk interessanter
    Yep that's me!

Die Bad Cat is te gek! toon is ongelooflijk simpel maar toch heel complex.
    Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.....
    Een hele direct toon, met een hele mooie breakup. Grab'n Go instant tone zoiets. En geen gezeur met instellingen, eigenlijk klinkt elke gitaar goed met alles op 12 uur. Dan heb je ook het maximale volume bereikt en daarna wordt de toon voller en rijker. Een strat gaat bijten, een ES gaat zingen, en een tele barkt. Ongelooflijk hoe elke gitaar zich van zijn sterkste kant laat zien op die amp.

Meeste kleine gigs trekt ie prima als de rest van de band zich enigzins inhoudt qua volume. Voor meer herrie heb ik altijd de Hook R40 nog.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Op dit moment heb ik ongeveer 2,75 gitaren:

- een stukgeslagen klassieke gitaar - dit is mijn allereerste gitaar, heb ik op een gegeven moment 'verkracht' door er stalen snaren op te zetten (gevolg: bovenblad helemaal krom), stickers er op te plakken en vol te tekenen met zwarte stift en een paar maanden terug in een woedebui stukgeslagen op mijn bureau . Ben van plan om hier nog eens iets mee te gaan doen, maar geen idee wat. (0,5 gitaar)
    had ik ook bijna gedaan, tot een vriend van me NEE riep en ik die snaren toen maar lekker opbierg...
    Fender classic player 60's Mexican stratocaster
    Ibanez artcore Af75 tdg Ivory
    Candela n102
    Record king RD-26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten