The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Misschien gaat die nog komen...![]()
Mooie foto, Hans!
Mooie combi ook (om nog maar te zwijgen van die mooie achtergrond).
![]()
Thanks mate! De achtergrond is eigenlijk een deken die ik over een paar stoelen heen gehangen heb. Ik moest iets hebben om die drukke achtergrond (of de keuken, of de berg speelgoed van de kids, of het dressoir) te verbergen, en wonderwel pakte die toevallig in een hoek liggende deken geweldig uit.
@ Luke:
Bedankt! Er zit alleen meer nonsense op dan op zo'n no-nonsenseplank hoort. S1-schakeling bijvoorbeeld. Ik ga er nog een keer een andere volumepot inbouwen, dat ziet er toch mooier uit. Of ik laat het zo, om die switch als coilsplitter te gebruiken voor een eventuele Lil' 59 of zo. En misschien komt er ook ooit nog een P90 in. En misschien bewaar ik die plannen wel voor een tweede Tele en laat ik deze lekker origineel en verkoop ik hem over 40 jaar voor veel te veel geld.![]()
...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.
Oké, aardig wat competitie om tegen op te boksen! Daarom maar even een sexy fotootje geschoten van mijn Warmoth Tele. You either love it or hate it:
![]()
Gear:
Fender Custom Strat
Tokai Stratocaster
Warmoth Tele
Koch Powertone II
Koch 4x12
Yamaha VR5000
TC Electronic G-Major
Boss DS-1 (Keeley mod)
Boss CE-3
Roland FC-200
Love it!
...
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Hij is nog steeds in mijn bezit...
Handgebouwde 5 string bass.
- Alles gouden hardware.
- roetzwarte toets met delrin frets, romeinse cijfers als positiedots
- humbucker pickups van bartolini onder houten kap, + actieve preamp.
Hout:
setneck: gevlamde esdoorn met purperhart runners
Top van esdoorn, body is mahonie met een purperhart runner.
Jammer van die 1e foto, want ook de kop en de achterkant zijn een plaatje.
Maar daar zijn nog geen degelijke foto's van, mss binnenkort (als het mag.)
s.
<< Ik merk net dat de foto de bass helemaal geen eer aan doet, dus dat wordt morgen een fotoshoot >>
Laatst gewijzigd door stijnkenens; 3 november 2009 om 00:01 Reden: eigenlijk een slechte foto !i!
Favorieten/bladwijzers