mijn gibson es 330 uit 1960.
![]()
mijn gibson es 330 uit 1960.
![]()
Lekker zo doorgaan jongens, ik heb er geloof ik al een stuk of zeven gezien die de punten waard zijn...![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Is het serieus zo moeilijk om geen foto's te quoten? Ik irriteer me er eigenlijk best wel mateloos aan.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Die ES-330 uit '60
is echt
de aller
aller
mooiste!
[QUOTE=Orgasmocaster;2188288]Ik zal hier wel niet de 2e plaats mee halen deze keer, toch het proberen waard...
Hollow Black Korina VIP
raw Rosewood neck
( foto niet gekwoot )
Is deze gitaar wel van jou?? De foto is afkomstig van de Warmoth-site....
was 't niet de bedoeling een foto te posten van een gitaar die je in bezit hebt?? Of heb je echt een zwembad in je tuin?
http://www.warmoth.com/gallery/image...oving_full.jpg
A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.
Niet dat het er veel toe doet, maar vorig jaar miste ik maar nèt de top 10 met mijn ES-347, de meest exclusieve en duurste gitaar die ik bezit.
Juist dáárom lijkt het me een aardig idee om voor DIT jaar mijn goedkoopste en allesbehalve originele plank in de strijd te gooien; een volledig omgebouwde Japanse stratocaster. Ik moet alleen nog even een redelijke foto zien te maken van dat ding, want die heb ik nog niet.....
Nog eventjes geduld dus!
![]()
Favorieten/bladwijzers