Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Hofner pedalen

Standaard Hofner pedalen

Hoi

Guste heb ik van hofner de fuzz en delay gekocht, vond het leuke pedaaltjes voor weinig wil mssn nog meer aanschaffen mssn de blues drive en de tremelo. Was benieuwd of meerdere mensen ook hofner pedalen hebben zo ja welke en wat is jullie mening erover.

http://www.spanjaardmuziek.nl/shop/i...1af6ddabe9b2ae

groet ferry

Standaard

lijkt me eigenlijk veel op artec..ik heb er geen ervaring mee. nooit geweten dat hofner dat ook maakte.

Senior Member

Standaard

Is die delay echt analoog?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hallie Bekijk bericht
    lijkt me eigenlijk veel op artec..ik heb er geen ervaring mee. nooit geweten dat hofner dat ook maakte.

Als jij er maar genoeg afneemt... kun je ze ook krijgen met jouw naam er op.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Maar,

In een keuringsdienst perspectief toch maar eens een mailtje geklopt naar Hofner:

"Dear Sir,
    Through an add of a local advertisement I ran into the, new for me, line of Hofner effects pedals. On your website you state:"Based on the sought after Hofner vintage pedals of the 1960's and 1970's."

When searching for Hofner pedals from the sixties and seventies I run into multiple pedals that have also been sold under the "Schaller" brand. In no way can I find delay or chorus pedals made by Hofner from that era. Furthermore stompbox-type chorus and delay were not available until 1978 earliest due to absence of the required chips.

Coud you clarify on which Hofner effects these new pedals are based?"

We wachten af...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Moderator

Music

Een forum classic! Nu al!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Tankman
    Guest

Standaard

Heb ze wel in handen gehad, niet getest. Zien er wel erg goed uit. Was benieuwd naar de delay, maar onze topicstarter had die de dag ervoor al gekocht. How about een kleine review ervan?

Standaard

Sterk Barend!
    Ik ben bang dat je geen antwoord krijgt, en dat de website aangepast zal gaan worden

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Maar,

In een keuringsdienst perspectief toch maar eens een mailtje geklopt naar Hofner:

"Dear Sir,
    Through an add of a local advertisement I ran into the, new for me, line of Hofner effects pedals. On your website you state:"Based on the sought after Hofner vintage pedals of the 1960's and 1970's."

When searching for Hofner pedals from the sixties and seventies I run into multiple pedals that have also been sold under the "Schaller" brand. In no way can I find delay or chorus pedals made by Hofner from that era. Furthermore stompbox-type chorus and delay were not available until 1978 earliest due to absence of the required chips.

Coud you clarify on which Hofner effects these new pedals are based?"

We wachten af...
    Check mijn band Some Weird Sin HIER of HIER

Senior Member

Standaard

Very nice Ik ben benieuwd!

Als iemand meer over deze pedalen kan vertellen, deel het. Leuke prijzen. Hopelijke ook leuk geluid.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten