Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 73 van 86 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 721 t/m 730 van 852

Discussie: Ibanez club

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    maar het is toch wel jouW gitaren, jouW als in het bezittelijk voornaamwoord?

dus dan word het toch ook : zijn die gitaren van jouW?

terwijl: hoe gaat het met jou? omdat je het hier niet hebt over een bezit
    Euh nee, dat is niet zo, maar wat mij betreft een half punt voor de moeite en een sticker van de juf en maandag weer goed opletten op school

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Euh nee, dat is niet zo, maar wat mij betreft een half punt voor de moeite en een sticker van de juf en maandag weer goed opletten op school
    maandag ben ik vrij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Standaard

Maar.. nu weet ik nog steeds niet waarom hier weinig of geen Blazers staan van Ibanez..

Senior Member

Standaard

Als we dan toch aan het spellen zijn, is het ook "pannenkoek" en niet "pannekoek".

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miezz Bekijk bericht
    Maar.. nu weet ik nog steeds niet waarom hier weinig of geen Blazers staan van Ibanez..

Ik heb nog een BL-500 op zolder liggen. Die is zo stoffig dat ik er geen foto van durf te maken.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miezz Bekijk bericht
    Ik ben altijd al Ibbie-fan geweest, ben ooit begonnen op een 2350 en daarna een ES175-kloon.
    Inmiddels ook al meerdere (semi)akoestische versleten, en heb nu nog een V300BS uit 1986.
    De Blazer en de Roadstar heb ik altijd mooie gitaren gevonden, maar ik ben helaas
    nooit op het goede moment, voor de goede prijs, de goede gitaar tegengekomen.
    Misschien moet ik maar eens een opknapper in huis halen... komt het toch nog goed.
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

blazers zijn hele goede gitaren.ik heb een blazer custom gehad(mag je dan ook foto;s posten?als de gitaar weg is?)
    en de gekleurde gitaren zijn inderdaad van mij zelf.ik ga geen foto;s van anderen plaatsen.de gele zie je heel soms nog maar de roze en de groene zijn wat lastiger te vinden.eerst had ik universes aan de muur.maar wou toch meer kleur.
    en ik heb ze aan de muur omdat ik ze dan goed zie,ze makkelijk op te bergen zijn,en ze niet beschadigen in een rek naast elkaar.enne tis toch mooi zo?

Senior Member

Standaard

Blazers zijn mooie gitaren inderdaad, maar wel logisch dat je ze minder ziet: de moderne RG is inmiddels al langer in productie en ook nog eens 'recent'.

Als het om de jaren 90 Blazers gaat: ze zijn ook waarschijnlijk niet al naar vier jaar opgehouden met het produceren omdat het zo'n gigantisch verkoopsucces was

Standaard

Mijn Blazer, ook custom made, komt uit 1995. Ik heb hem in ik meen 1999 van mijn gitaarleraar gekocht voor 500 gulden als ik het goed heb.

Het is vanaf het begin altijd al mijn favorite gitaar geweest. Misschien ook omdat het mn eerste electrische gitaar was/is. Ik heb een paar Gio's, een Samick en ook een Squier, maar geen een heeft zo'n warm zuiver hals element of rauwe humbucker als die Blazer

Wat wil custom made eigenlijk zeggen?

Senior Member

Standaard

Niks. Veel productiemodellen uit de jaren 80/90 hadden 'Custom Made' inlays op de 21e fret of zulke aanduidingen op de headstock. Zorgt wel voor veel ergenissen op marktplaats e.d. omdat bijdehante verkopers daardoor denken dat ze twee keer zo veel voor hun waar mogen vragen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten