Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 182 van 904 EersteEerste ... 82132172180181182183184192232282682 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.811 t/m 1.820 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    maak je nu avances naar mij
    Nee joh, dan had ik al eerder een PM van je gehad
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

wat moet die genesis kosten? kan je mij pmmen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    Kan gek gaan. Af en toe heb je iets te koop staan en had je er bij wijze van wel 3/4 stuks van kunnen verkopen in een week voor een super prijs. Heb je twee weken later een superdeal gedaan met zo'n zelfde gitaar en denk je die door te verkopen raak je zo'n zelfde niet kwijt voor een goede prijs.
    Ja... ik had een stuk of zes gitaren te koop, een maand of twee gebeurt er helemaal niets en in de laatste twee weken heb ik er vijf verkocht, voor redelijke prijzen. Sommige met de vraag "mag ik nù langskomen?"
    Ik snap er soms ook niets van.
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Sommige met de vraag "mag ik nù langskomen?"
    :
    Misschien was de vrouw dan net van huis
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Nee joh, dan had ik al eerder een PM van je gehad
    ok, maakt niets, ik heb wel lekker veel onderdelen kunnen kopen de laatste tijd, dat lucht dan weer op.

Kan maar zo zijn dat die naar Belgie gaat, daar krijg ik aanzienlijk hogere bedragen voor mijn gitaren, dan op dit moment in Nederland
    Laatst gewijzigd door geert1976; 27 oktober 2009 om 20:16

Senior Member

Standaard

Ja... ik had een stuk of zes gitaren te koop, een maand of twee gebeurt er helemaal niets en in de laatste twee weken heb ik er vijf verkocht, voor redelijke prijzen. Sommige met de vraag "mag ik nù langskomen?"
    En andersom ook kom weken achter elkaar niets intressants tegen op veilingsite en in de afgelopen 2 weken 5 bassen en 3 gitaren gekocht. Moet hier weer dringend uit gaan dunnen heb een max van 100 afgesproken met de vrouw en daar gaan we toch weer een stukje overheen. En met zoveel aankopen en geen verkoop komt er geen budget vrij voor nieuwe aankopen.

Ik had het met een "pre lawsuit" (om maar even lekkere verkoop praat te gebruiken) jaren 70 les paul black beauty van het merk DIA ding is aan de straatstenen niet kwijt te raken terwijl ik in de drie maanden daarvoor goede prijzen kreeg voor een Custom, 2 x Hondo II (zonder dimarzio's), the animal en een Diamond LP. Erg vreemd. Miss over ee ntijdje weer eens proberen.

Het scheeld gitaren vreten geen brood dus als er ook eentje wat langer blijft is geen probleem.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

En andersom ook kom weken achter elkaar niets intressants tegen op veilingsite en in de afgelopen 2 weken 5 bassen en 3 gitaren gekocht. Moet hier weer dringend uit gaan dunnen heb een max van 100 afgesproken met de vrouw en daar gaan we toch weer een stukje overheen. En met zoveel aankopen en geen verkoop komt er geen budget vrij voor nieuwe aankopen.

Ik had het met een "pre lawsuit" (om maar even lekkere verkoop praat te gebruiken) jaren 70 les paul black beauty van het merk DIA ding is aan de straatstenen niet kwijt te raken terwijl ik in de drie maanden daarvoor goede prijzen kreeg voor een Custom, 2 x Hondo II (zonder dimarzio's), the animal en een Diamond LP. Erg vreemd. Miss over ee ntijdje weer eens proberen.

Het scheeld gitaren vreten geen brood dus als er ook eentje wat langer blijft is geen probleem.
    Jij zou mij nog een lijstje met onderdelen pm-en, is weer goed voor je omzet

Senior Member

Standaard

idd be ner nog steeds niet aa ntoe gekomen die dozen van zolder te halen en weer eens goed te catalogizeren met wat blijft en weg kan. Best veel oude japanse (budget) spulletjes. Neig er naar toe om al het gitaar gerelateerd spul weg te doen (behalve dan de venlonia/famos gerelateerde meuk). Omdat ik me eigenlijk nog alleen op bassen richt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Standaard

de meeste mensen hebben geen geld, en willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, ikzelf leur alweer tijden met die aria pro, niks, ja debiel lage biedingen en ruil voorstellen, of ik hem ook wil ruilen met een mobiele telefoon, wat moet ik met zo'n ding? heb er al 1 die mij goed bevalt.
    of 150 euro nu zoveel geld is, schijnbaar wel, maar als je een bijna nieuw cheapo jaysound starterssetje hebt voor 60 euro dat vliegt wel weg.

zal mij benieuwen wat voor kopers er eind november in eelde op de cd/lp en muziekinstrumenten beurs afkomen die dan zondags met de rommelmarkt daar wordt gehouden.
    ben van plan om daar te gaan staan namelijk, kom verdomme om in de handel op het moment.

Senior Member

Standaard

idd be ner nog steeds niet aa ntoe gekomen die dozen van zolder te halen en weer eens goed te catalogizeren met wat blijft en weg kan. Best veel oude japanse (budget) spulletjes. Neig er naar toe om al het gitaar gerelateerd spul weg te doen (behalve dan de venlonia/famos gerelateerde meuk). Omdat ik me eigenlijk nog alleen op bassen richt.
    Ik wacht je lijst met spanning af, ik koop altijd in bulk op, grijp ik thuis nooit mis

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten