in dat geval zou ik zelf 'n Fender style eyeletboard gebruiken...
NB!!!
Turrets zijn NIET slecht, ik geef zelf gewoon de voorkeur aan eyelets.
in dat geval zou ik zelf 'n Fender style eyeletboard gebruiken...
NB!!!
Turrets zijn NIET slecht, ik geef zelf gewoon de voorkeur aan eyelets.
Update:
Erik heeft vandaag "de klik" grotendeels verholpen.
Hij vertelde me al dat het niet helemaal weg zou zijn, maar het is nu in ieder geval een stuk minder en zeker niet meer storend.
En bovendien, als de FX-loop aanstaat is de klik er niet.
Ik heb wel GAS gekregen voor een paar pedalen, heb er een stuk of wat getest:
OCD: wel OK
Crunch Box: goed
Little Green Wonder: ook OK
Sweet Honey Overdrive: zeer goed, heerlijk transparant
RC Booster: minder geschikt
Taxi Drive: goed/redelijk
Mercury Box: Da Bomb! Zowel op clean met de gain op tweederde ongeveer, als over het lead 2 kanaal, met de gain op een kwart, kwam dit pedaal er erg goed uit. Vette metal uit een HOOK, het is dus mogelijk.
Eigenlijk heb je helemaal geen channelswitcher meer nodig, er zijn zoveel goede overdrives/distortions op de markt tegenwoordig.
De portemonnee bleef vandaag gelukkig gesloten, en heb vanavond nog ff met m'n OD-808 gespeeld, maar dat is toch ook best heel mooi.
Om nu weer €200,- uit te geven aan zo'n boetiek pedaal..... ik denk er nog even over na.![]()
He, leuk die bevindingen! ik heb toen op t aller eerste model hook bij de lancering van dat ding op de european guitar event in rosmalen op het prototype gespeeld met een 69 fuzz er tussen, was voor t eerst en eigenlijk ook voor t laatst dat een fuzz me zo aangesproken heeft!
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Allereerst gefeli met je nieuwe amp.. wat mij betreft hartstikke tof zoon amp uit de boutique hook, gna, doch vind ik het wel vreemd dat zoon type amp last heeft van een plop kwaaltje, zeker gezien de prijs...
Gisteravond leek de plop een heel stuk minder storend, maar vandaag was ie er weer.
Daar baal ik inderdaad wel een beetje van.
Hij doet het nu ook als de FX-loop aan staat, en ook als de amp al een uur aanstaat.
Misschien heeft het met m'n Replifex te maken, morgen maar 's verder kijken....
Balen man, en zeker bij zoon kwaliteits amp is het iets wat eigenlijk niet mag voorkomen. Ik zou zeggen terug ermee, en inleveren voor een nieuwe!
Lex, Harm, hebben jullie totaal geen last (meer) van die plop?
Favorieten/bladwijzers