Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 68 van 85 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 671 t/m 680 van 842

Discussie: Over de moderatie

Moderator

ideetje

Vandaag weer een halve pagina onzin gewist. Óf je hebt on topic wat te melden of je reageert niet in dit topic. Loze kreten en flauwe grappen hebben we genoeg in Off Topic.
    Dus nog één keer voor de hardleersen onder ons:
    -Geen specifieke moderator akties bespreken: dat gaat per PB
    -Geen kritiek op moderators persoonlijk: dat gaat per PB
    -Geen off topic
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Heeft hier iemand anders ook zo t idee dat de moderatie wat strenger en consequenter is? Zo heb je niets, en zo heb je in een maand tijd 4 waarschuwingen. Beter zo, negatieve feedback.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

Senior Member

Standaard

Hoi, ik heb met plezier deze thread doorgelezen en zou toch ook wel wat willen toevoegen. Mijn inputs zijn eigenlijk alleen maar toepasselijk voor het zelfbouw forum aangezien dat het enige is wat ik zeer regelmatig bezoek, meestal elke dag zelfs. Ik zou graag zien dat de regels mbt off topic gaan veel stricter toegepast zouden worden. Ik kan het toch niet laten om te vergelijken met MIMF, maar ik besef dat daar veel ander publiek op zit. Ik denk dan voornamelijk ouder, en meer professionele bouwers. Ik ervaar het grote verschil in het feit dat daar topics gestart worden met een technische inslag en dat men zich dan ook strict aan het topic houdt, en als er afgeweken wordt, wordt er meteen ingegrepen. Op dit forum vervagen de onderwerpen nogal eens in een gezellig samenzijn over van alles en nog wat, alhoewel dat ook wel eens leuk kan zijn. Dus wat mij betreft strakker modden, zodat er meer on topic gebleven kan worden. Zal ik dat zelf ook proberen te doen )

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gengar Bekijk bericht
    Hoi, ik heb met plezier deze thread doorgelezen en zou toch ook wel wat willen toevoegen. Mijn inputs zijn eigenlijk alleen maar toepasselijk voor het zelfbouw forum aangezien dat het enige is wat ik zeer regelmatig bezoek, meestal elke dag zelfs. Ik zou graag zien dat de regels mbt off topic gaan veel stricter toegepast zouden worden. Ik kan het toch niet laten om te vergelijken met MIMF, maar ik besef dat daar veel ander publiek op zit. Ik denk dan voornamelijk ouder, en meer professionele bouwers. Ik ervaar het grote verschil in het feit dat daar topics gestart worden met een technische inslag en dat men zich dan ook strict aan het topic houdt, en als er afgeweken wordt, wordt er meteen ingegrepen. Op dit forum vervagen de onderwerpen nogal eens in een gezellig samenzijn over van alles en nog wat, alhoewel dat ook wel eens leuk kan zijn. Dus wat mij betreft strakker modden, zodat er meer on topic gebleven kan worden. Zal ik dat zelf ook proberen te doen )
    Ben heel erg lang afwezig geweest, maar zal er op proberen te letten. Een seintje per PM werkt ook prima (in mijn geval, de notificatieknop duurt bijmij een stuk langer.)

Standaard

Als ik daar even op mag inhaken.

Ik ben zelf ook dagelijks bezoeker van zelfbouw (ook al bouw ik zelf niks). Ten eerste omdat het gewoon rete interessant is wat iedereen maakt, maar ook omdat het zo'n relaxed forum is. Ik kan niet zeggen dat ik last heb van off-topic gaan. Het gaat naar mijn mening nooit op een vervelende manier off-topic. En zo lang het niet vervelend is hoeft er niks aan gedaan te worden toch? Naar mijn mening is het misschien wel het meest relaxte forum van GN. Informatief, educatief én gezellig.

Heel streng zijn gaat ten koste van de creativiteit vind ik. Juist tijdens het off-topic gaan worden vaak de beste ideeën geboren.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Als ik daar even op mag inhaken.

Ik ben zelf ook dagelijks bezoeker van zelfbouw (ook al bouw ik zelf niks).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Heel streng zijn gaat ten koste van de creativiteit vind ik. Juist tijdens het off-topic gaan worden vaak de beste ideeën geboren.
    Heel erg streng zijn we er ook nooit geweest. Soms worden wat posts verwijderd bij bepaalde topics die bedoeld zijn als een verzamelbak van data/linkjes etc.... Soms een titel aangepast, soms in bepaalde posts spam verwijderd en soms wat grensgevallen van afspraken aangepakt (zie het weggooien is zonde-topic)

Voor de rest hebben we alle drie een heel relaxte opvatting, juist omdat het daar zou gemoedeljik gaat.

Standaard

Ja precies, dan zijn wij het met elkaar eens

Alleen gengar wil het strenger en dat vind ik absoluut niet nodig.

Banned

Angry

Vraagje... Waarom gaat de censuur op Gitaarnet zo ver?

In een ander topic noemde ik Bass Blom, welke een tijdje geleden vertrokken is. Ik zei zoiets als: "...bij Bass Blom, welke vertrokken is ivm het huidige moderatie-beleid." Precies zoals het gegaan is en in mijn ogen totaal onschuldig. Echter, ik merk even later dat dit gewoon uit mijn post verwijderd is!! Waarom?

Daarna begin ik hierover in het chat topic omdat ik me afvraag of andere mensen dit soort ervaringen hebben en of dit eigenlijk wel normaal is... Het is immers het chat topic. Daarop wordt ik bot toegesproken (??) en worden mn berichten weer verwijderd! Waarom!??

Blijft deze post hier wel staan?
    Ik snap de moderatie soms zo niet.. Is al dat gedoe nou nodig?

D.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Is het niet gekomen doordat het forum opnieuw is gebackupd?
    ----

// City Of Life //

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    Is het niet gekomen doordat het forum opnieuw is gebackupd?
    Nope.. was vannochtend net.. En BB kon ook weer es niet ff vriendelijk doen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten