Iemand enig idee wanneer dit kreng in de winkel ligt?
Verder, wat zijn jullie verwachtingen etc etc, om er gelijk een discussietopic van te maken.
Iemand enig idee wanneer dit kreng in de winkel ligt?
Verder, wat zijn jullie verwachtingen etc etc, om er gelijk een discussietopic van te maken.
Volgens mij zou hij in amerikaanse internetwinkels al verkrijgbaar zijn maar uitverkocht ofzo. Wanneer hij naar nederland komt heb ik geen idee van.
Het is wel duidelijk dat deze versie precies hetzelfde circuit als de oude zou hebben en dus hetzelfde klinkt.
Heeft iemand ervaring met de WH10? is die volumeboost nou echt zo groot?
Shut Up 'N Play Yer Guitar
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
Ik zat hier ook al naar te kijken, er was wel wat over te vinden op buitenlandse forums maar hier leek niemand in de reissue geïnteresseerd. Hij staat iig nog niet in Nederlandse webshops.
Ik vond de WH-10 altijd al goed klinken, maar ze zijn belachelijk duur 2ehands (250+ euro op MP). Klinkt een stuk subtieler dan de Crybaby die ik nu heb.
Ik heb 'm heel erg lang geleden nieuw gekocht, dus ik heb nu een oude WH-10, ouder dan 20 jaar.
Hij is geweldig, heeft geen volumedrop, en de bas-stand is mooi wanneer je 'm clean gebruikt. Ik vind de gewone gitaarstand te hard wanneer ik 'm clean gebruik, maar dat geeft niet, vind dat sowieso lelijk, een wah over een clean signaal.
Ik zou 'm niet ruilen voor een andere wah.
Prijzen zijn ronduit belachelijk te noemen, want de behuizing is niet bijzonder, eerder k*t. De meeste WH-10's zijn dan ook wel een keer gerepareerd, net zoals die van mij, die heeft een aluminium cover gekregen en die van H.Huisjes is stiekem veranderd in een ridderharnas.
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Eerst werd er gezegd dat ze $99 zouden kosten en nu zeggen sommigen $153.
Maar dat zegt nog niks over wat ze in NL gaan kosten.
Trouwens is dit een leuk forum met een topic over dit pedaal:
http://www.yourforumisgluedtoasiteon...showtopic=3633
Ik heb gemaild met Ibanez Nederland en ze verwachten hem rond de kerst in NL.
Ik zag op een Amerikaanse site dat je hem kon pre-orderen voor $99,-.
Helaas was het niet mogelijk om hem vanuit een ander land dan de USA te bestellen.
Als tie hier voor een normale prijs leverbaar is, wil ik er zeker ééntje hebben.
Die van mij is toch wel behoorlijk brak hoor.
Marc, post 's een fotootje van die van jouw a.u.b. (van je wah hè!).
Rond de kerst pas? das duurt echt nog lang!
Maar ik hoop dat er voor die tijd al wat demootjes op youtube verschijnen.
Oh BTW: Huisjes, als je dan toch aan het corrensponderen bent, kan je dan vragen of ze al weten wat de prijs ongeveer gaat zijn?
Ja, de prijs heb ik naar gevraagd, konden ze nog niks over zeggen.
Destijds waren ze fl200,-.
Ik vermoed dat ze rond de €120,- zullen gaan kosten, maar da's een wilde gok.
Bij mij zit de bas-stand verstopt achter het "ridderharnas".
Ik gebruikte het nooit. Ook clean vond ik het mooier op de normale stand.
Edit: de volume-boost is hoofdzakelijk hoorbaar op het cleane kanaal van je amp.
Bij een drive kanaal fungeert het ietwat als een tubescreamer/booster (duh).
Favorieten/bladwijzers