Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30

Standaard

Wat zit er voor houtsoort onder die Maple top? Mooi gitaartje, volgens sommigen de creme de la creme.
    " Great minds think alike"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Wat zit er voor houtsoort onder die Maple top? Mooi gitaartje, volgens sommigen de creme de la creme.
    Het zou Basswood zijn...
    http://www.ibanezwiki.com/display/CA...Lukather+Model
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Senior Member

Standaard

Ben niet echt een Ibanez fan maar eh... dat is toch een dondersmooi Ibanesje!
    Gefeliciteerd!
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Standaard

Wat een gave finish en wat een staat na zo veel jaren. Daar ga je zeker veel plezier van hebben

Senior Member

Standaard

mooie gitaar hoor!, dit zijn hele goede Ibanezjes

Standaard

Hele mooie gitaar! Prachtige kleur en looks. Gefeliciteerd!

Standaard

hele mooie ibanez, moet normaal niks van ze hebben, maar deze is echt prachtig, zeker met zon starcaster kop

Senior Member

Standaard

Ik ben meestal niet zo van de Ibanez gitaren.
    Maar deze is echt super mooi

GAAAAASS..

Standaard

Gezien de specs zou ie een beetje richting Axis moeten gaan qua sound. Lijkt me wel een lekker gitaartje! Is ie ook zo gaaf als ie er uit ziet? Lijkt nog in zeer goede staat na al die jaren.
    " Great minds think alike"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Gezien de specs zou ie een beetje richting Axis moeten gaan qua sound. Lijkt me wel een lekker gitaartje! Is ie ook zo gaaf als ie er uit ziet? Lijkt nog in zeer goede staat na al die jaren.
    Toevallig heb ik ook een axis, dus vergelijken kan ik. De output van de axis is duidelijk hoger dan de ibanez en klinkt ook wat strakker. De Ibanez is wat losser/warmer, net ietsje meer les paul achtig.

Overigens iedereen dank voor de lofbetuigingen. Inderdaad ziet ie er na 25 jaar nog toppie uit. De vorige eigenaar was er kennelijk net zou zuinig mee als dat ik op mijn gitaren ben, dus voorlopig blijft deze conditie wel gehandhaafd.
    Zo zie je maar weer... relic/roadworn is sooo 90ies. Daar gaat men later spijt van krijgen
    Beetje OT, maar goed...
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten