Wat zit er voor houtsoort onder die Maple top? Mooi gitaartje, volgens sommigen de creme de la creme.
Wat zit er voor houtsoort onder die Maple top? Mooi gitaartje, volgens sommigen de creme de la creme.
" Great minds think alike"
Het zou Basswood zijn...
http://www.ibanezwiki.com/display/CA...Lukather+Model
A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.
Ben niet echt een Ibanez fan maar eh... dat is toch een dondersmooi Ibanesje!
Gefeliciteerd!![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Wat een gave finish en wat een staat na zo veel jaren. Daar ga je zeker veel plezier van hebben![]()
mooie gitaar hoor!, dit zijn hele goede Ibanezjes![]()
Hele mooie gitaar! Prachtige kleur en looks. Gefeliciteerd!![]()
My youtube channel: http://www.youtube.com/88divine
hele mooie ibanez, moet normaal niks van ze hebben, maar deze is echt prachtig, zeker met zon starcaster kop![]()
Ik ben meestal niet zo van de Ibanez gitaren.
Maar deze is echt super mooi
GAAAAASS..
Gezien de specs zou ie een beetje richting Axis moeten gaan qua sound. Lijkt me wel een lekker gitaartje! Is ie ook zo gaaf als ie er uit ziet? Lijkt nog in zeer goede staat na al die jaren.
" Great minds think alike"
Toevallig heb ik ook een axis, dus vergelijken kan ik. De output van de axis is duidelijk hoger dan de ibanez en klinkt ook wat strakker. De Ibanez is wat losser/warmer, net ietsje meer les paul achtig.
Overigens iedereen dank voor de lofbetuigingen. Inderdaad ziet ie er na 25 jaar nog toppie uit. De vorige eigenaar was er kennelijk net zou zuinig mee als dat ik op mijn gitaren ben, dus voorlopig blijft deze conditie wel gehandhaafd.
Zo zie je maar weer... relic/roadworn is sooo 90ies. Daar gaat men later spijt van krijgen
Beetje OT, maar goed...
A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.
Favorieten/bladwijzers