Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
Die Crunch Box is idd een leuk pedaal, maar is ie ook bruikbaar als "booster" op een drive kanaal van de HOOK? Ik hoor je denken: "zelf testen"
Bij mijn london city dea met oa PPIMV gebruik ik hem altijd als boost, preamp volume hoog op de LC en dan gain niet te hoog 3-4 en volume 5-6, vind het heerlijk als transparante boost, hij kleurt niet alleen wat meer gain en strakheid.

Bij mijn Brunetti xl r-evo, clean boost, erg helder en open.
Boost kanaal ook gewoon gain boost, hij gaat dan wat meer scheuren en beuken. Lead kanaal ook nog boost, de versterker beukt dan ook wat meer. Hierbij ook het volume hoger en de gain niet zo hoog.

Hoe het zal werken met je Hook weet ik niet, ik weet alleen dat ik op zoek was naar een transparant pedaal en ik een rits pedaaltjes teste en de OCD en CB overbleven, toen ik de extremen op ging zoeken kreeg ik een bak meer modder en kleuring met de OCD dus werd het de CB.

Blues pro is ook een alternatief, maar wel minder transparant, wil er nog wel zo een bij hebben

En een volume boost doe je in de effects loop, die zet je niet voor de amp dat heeft geen zin.