Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 24 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 235
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernd Veenema Bekijk bericht
    Anders open jij even snel een topic over je R40!
    Hij is onderweg!!! Nog een paar dagen.... Helaas wel wat vertaging opgelopen, maar lag niet aan v/d Haar.... Hun leveranciers van trafo's doet moeilijk...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    @ The sure thing en Sjaak: zitten/zaten er bij jullie ook V30's in de Brunetti kast?
    Yep... Ik ben geen fan van de V30, maar icm die kast wat het OK.... ALS ik de kast nog zou hebben gehad, had ik er zeker G12M-20's ingedaan om te luisteren hoe dat zou zijn....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Gefeliciflapstaart. Die Captain lijkt me een erg lekkere bak.

Standaard

Gefeliciteerd man! De Hook is naast de XTC mijn favoriete channelswitcher. Veel plezier er mee en neem hem mee naar de meeting! Ik ben benieuwd wat voor sounds jij er uit haalt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Gefeliciteerd man! De Hook is naast de XTC mijn favoriete channelswitcher. Veel plezier er mee en neem hem mee naar de meeting! Ik ben benieuwd wat voor sounds jij er uit haalt.
    is er al een datum van die meeting bekend?
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

Bedankt jongens, ik ben er erg blij mee.
    Ik heb er nog niet veel op kunnen spelen, maar dat gaat straks gebeuren.
    Ik heb af en toe wel last van een enorme klik/klak bij het schakelen van de kanalen en boosts e.d.
    Ik had er al 's een topic over voorbij zien komen, straks maar 's even opzoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Kapitein Koekstad

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    De DSL bevalt nog goed?
    Vond hem idd ook goed klinken met de DSL hoewel ik v30's niet de beste speakers vind voor de amp.
    Yep! Absoluut. Hij bevalt me eigelijk steeds beter. Hij motiveerd me echt om veel te spelen etc. Het geluid vind ik echt werelds, ik kan er namelijk echt alle kanten mee op. Dit is gewoon mijn amp en die gaat never niet weg
    Ik vind hem persoonlijk juist lekker klinken met V30's. Een vriend van me heeft een Marshall Slash cab met 4 V30's en dar klinkt hij echt heerlijk op! Wel het volume flink los gooien. Nee, heerlijk dingetje joh, nog steeds super blij mee. Ook gaaf dat het een wat ouder type DSL is, waar de Drake trafo's in zitten nog
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Yep! Absoluut. Hij bevalt me eigelijk steeds beter. Hij motiveerd me echt om veel te spelen etc. Het geluid vind ik echt werelds, ik kan er namelijk echt alle kanten mee op. Dit is gewoon mijn amp en die gaat never niet weg
    Ik vind hem persoonlijk juist lekker klinken met V30's. Een vriend van me heeft een Marshall Slash cab met 4 V30's en dar klinkt hij echt heerlijk op! Wel het volume flink los gooien. Nee, heerlijk dingetje joh, nog steeds super blij mee. Ook gaaf dat het een wat ouder type DSL is, waar de Drake trafo's in zitten nog
    en de foto's en filmpjes

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Bekijk bericht
    en de foto's en filmpjes
    Robert doet niet aan die ongein, toch Robert?

Het ploppen bij het switchen v.d. kanalen is, zo heb ik vanavond ontdekt, alleen maar als de FX-loop is uitgeschakeld.
    Ik heb maar 1 patch waarbij ik geen FX gebruik, en ik hoor geen verschil of ik de FX-loop aan of uit heb in die patch (geen toonzuig o.i.d.), dus ik laat de FX loop lekker aan staan.

Ik zal proberen deze week een paar filmpjes te posten.

De metal-sound is denk ik nog wel voor verbetering vatbaar. Met de OD-808 doet ie het wel aardig, maar ik denk/hoop dat er meer uit te halen valt met een ander pedaal. Tips iemand?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Super om te horen! blij dat je er zoveel plezier van kan hebben Het is hem voor mij nooit helemaal geweest namelijk. V30's klinken heel behoorlijk maar heb hem eens met een oude greenback cab gehoord en dat was een magische combi, ook geweldig met een g12-65 cab. Volume moet sowieso boven de 2 Dat van die trafo's was mij ook bekend Zo te horen ga je er nog jaren plezier aan beleven sowieso!

On topic:
    Misschien een gekke tip maar een Mi Audio crunch box? Heel transparant, in mijn ervaring veel minder modderig dan een OCD, gebruik hem zelf op meerdere amps en vind hem altijd lekker. Volume hoog gain laag en gaan
    Laatst gewijzigd door sjaak1990; 19 oktober 2009 om 01:19

Senior Member

Standaard

Die Crunch Box is idd een leuk pedaal, maar is ie ook bruikbaar als "booster" op een drive kanaal van de HOOK? Ik hoor je denken: "zelf testen"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten