Marianne Weber... fat chanceMaar Franske zou zomaar toch wel eens slimmer kunnen zijn dan hij ons wil laten geloven... Op puur muzikaal gebied is het natuurlijk wat anders, maar als entertainer doet hij het eigenlijk helemaal niet slecht. Hij kent zijn publiek en speelt daar erg goed op in. Andre Rieu is ook zo iemand. Zou me niet verbazen als hij objectief gezien de slechtse violist in dat hele gezelschap is. Maar als orkestleider verdient hij toch echt wel respect. Heel wat muzikanten die hij al jaren van de straat weet te houden, en begonnen met muziek die eigenlijk alleen bij gratie van zware subsidies in Nederland overeind kon blijven.
Wacht eens effe, ga ik hier nu serieus op inDôh!
![]()

Maar Franske zou zomaar toch wel eens slimmer kunnen zijn dan hij ons wil laten geloven... Op puur muzikaal gebied is het natuurlijk wat anders, maar als entertainer doet hij het eigenlijk helemaal niet slecht. Hij kent zijn publiek en speelt daar erg goed op in. Andre Rieu is ook zo iemand. Zou me niet verbazen als hij objectief gezien de slechtse violist in dat hele gezelschap is. Maar als orkestleider verdient hij toch echt wel respect. Heel wat muzikanten die hij al jaren van de straat weet te houden, en begonnen met muziek die eigenlijk alleen bij gratie van zware subsidies in Nederland overeind kon blijven.
Dôh!
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers