Ik heb de brunetti 2x12 vind hem eigenlijk heel erg goed, vooral goed in balans en in mijn zoektocht naar iets beters heb ik nog niets beters kunnen vinden terwijl ik veel heb gehoord, vind hem half open back ook erg lekker.
Ik heb de brunetti 2x12 vind hem eigenlijk heel erg goed, vooral goed in balans en in mijn zoektocht naar iets beters heb ik nog niets beters kunnen vinden terwijl ik veel heb gehoord, vind hem half open back ook erg lekker.
Te koop aangeboden:
- Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
- SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
- Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-
@ The sure thing en Sjaak: zitten/zaten er bij jullie ook V30's in de Brunetti kast?
@ Bernd: Inderdaad, de meest "stoere" uitvoering.
Ik heb vanavond nog wat geëxperimenteerd met het schakelen van de kanalen via de Replifex.
Het blijkt dat de channel jack van de HOOK footswitch ook een soort van "voeding" is hiervoor.
Als ik de channel jack v.d. footswitch gebruik voor het schakelen van de FX, dan kan ik de FX met de L1/L2 knop bedienen, en de boosts op de normale knoppen bedienen. De Boosts jack zit dan uiteraard ook in de Boosts input v.d. amp.
Als ik de FX jack gebruik, en dus de channel jack niet, dan doet de hele footswitch het niet.
Op zich geen probleem denk ik, een stickertje op de footswitch doet wonderen zeg maar....
Ha Henri, gefeliciteerd man, kicken!![]()
Nice, ik denk dat ik mezelf ook zo'n amp kado doe voor kerst...
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Nu ben ik welhaast verplicht om in november langs te komen om je mn enigste pedaal te laten proberen.....![]()
Van harte Henri! Wat je noemt een stijgende lijn met je amps![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Gefeliciteerd!
In die ik nu heb zitten v30's, ik heb er ook een met de jensen c12k's gehad maar die vond ik toch wat minder lekker. Dat was ook een oude cab met plastic handvatten welke van mindere kwaliteit zijn dus ik denk dat het vooral daardoor komt. Als je er een eentje koopt zorg dan dus dat het t nieuwe model is met metalen handvatten!
De v30's blijven er voorlopig ook in, het duurde een tijdje ze echt goed in te spelen maar heb niet echt last van de mid spike, ze mogen soms misschien wel wat opener zijn, maar voor bepaalde dingen vind ik de compressie ook weer lekker.
De DSL bevalt nog goed?
Vond hem idd ook goed klinken met de DSL hoewel ik v30's niet de beste speakers vind voor de amp.
Favorieten/bladwijzers