Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 152

Standaard

Marianne Weber... fat chance Maar Franske zou zomaar toch wel eens slimmer kunnen zijn dan hij ons wil laten geloven... Op puur muzikaal gebied is het natuurlijk wat anders, maar als entertainer doet hij het eigenlijk helemaal niet slecht. Hij kent zijn publiek en speelt daar erg goed op in. Andre Rieu is ook zo iemand. Zou me niet verbazen als hij objectief gezien de slechtse violist in dat hele gezelschap is. Maar als orkestleider verdient hij toch echt wel respect. Heel wat muzikanten die hij al jaren van de straat weet te houden, en begonnen met muziek die eigenlijk alleen bij gratie van zware subsidies in Nederland overeind kon blijven.

Wacht eens effe, ga ik hier nu serieus op in Dôh!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Zappa is God,zeg ik, en ik ben verdorie een atheist.

Twenty Small Cigars ( Chungas Revenge ),Sexual harrassement in the workplace,Little house I used to live in, Peaches en Ragalia ( SNL versie, moet te vinden zijn op Youtube want ik heb het gedowload, ooit, en 100 keer bekeken), ik heb zo'n album of 30-40 gehoord van, the man.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht

Wacht eens effe, ga ik hier nu serieus op in Dôh!
    Je wordt moe......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Het blijft iig een ' oren-ding' , je houd er van of je houd er niet van, maar smaak kan evolueren, in verschillende richtingen.

Frissel, Scofield, Stern, Metheny, Rosenwinckel : het doet me dus niks he. Maar ooit veranderd dat misschien wel. Misschien dat er pure rockliefhebbers op één of ander moment geraakt zullen worden door Baden Powell of Paco de Lucia, of door deze meneer :

http://www.youtube.com/watch?v=v_MY6t6QGiI
    Ja zeg, je posts stiekem editen Mooie uitvoering in dat filmpje. En Baden Powell en de Lucia ken ik ook al minstens een jaar of twintig , en beide heren kunnen erg mooi spelen. En van rock kan ik af en toe ook nog steeds genieten.

Standaard

Zappa is God,zeg ik, en ik ben verdorie een atheist.

Twenty Small Cigars ( Chungas Revenge ),Sexual harrassement in the workplace,Little house I used to live in, Peaches en Ragalia ( SNL versie, moet te vinden zijn op Youtube want ik heb het gedowload, ooit, en 100 keer bekeken), ik heb zo'n album of 30-40 gehoord van, the man.
    Die SNL uitvoeringen zijn vorig jaar of het jaar daarvoor op een vage dvd (slechte kwaliteit geloof ik) uitgebracht. Geen idee of Peaches daarbij zit. Jobson op viool toch? Vond vooral Belushi als samurai saxofonist in the purple lagoon lachen

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Die SNL uitvoeringen zijn vorig jaar of het jaar daarvoor op een vage dvd (slechte kwaliteit geloof ik) uitgebracht. Geen idee of Peaches daarbij zit. Jobson op viool toch? Vond vooral Belushi als samurai saxofonist in the purple lagoon lachen
    Deze dus :

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=180054

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

I quit : ik ben oud........

Nogmaals edit : ik ben wat achterop geraakt ( werken jullie soms ooit, een beetje ????? )
    Laatst gewijzigd door terrasbeest; 16 oktober 2009 om 21:31

Standaard

Werken... tja, thuis of op het podium. Dan kan het reageren dus steeds even tussendoor.

Senior Member

Standaard

Kom op. Wie kent er Frank Zeppa nu niet? Misschien een minder bekende man, maar in muziek was hij wel één van de meest productieve mannen.

Als ik zelfs dat liedje ken.

Eén van mijn favorieten van die man is de solo van Muffin Man.
    http://www.youtube.com/watch?v=aFIMWRXWY90

Zo vanaf 1.40

Tragisch dat hij gestorven is aan prostaatkanker, hij is één van mijn voorbeelden.

Edit: schijnbaar speelt hij een andere solo hierop. xD
    Laatst gewijzigd door Mathidal; 16 oktober 2009 om 23:09 Reden: favoriet
    Trotse eigenaar van een Godin Detour en een Spaanse gitaar van Yamaha.
    Eigenaar van een Boss ME-70-pedaal.
    Eigenaar van roland cube 20x, een London City Combo en een Vox AC30 Amplug.

Senior Member

Standaard

Nogmaals edit : ik ben wat achterop geraakt ( werken jullie soms ooit, een beetje ????? )
    Toevallig zat ik deze week ziek thuis met koortsige griep.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten