Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 94 van 94

Discussie: single cut

Senior Member

Standaard

Ik weet niet waarom het bij jou niet lukt. Het polijsten wordt nog mooier als je het na een week ofzo nog een keer doet. Je moet ook zorgen dat je spons goed schoon is en er zijn verschillende soorten. Als laatse stap schijn je ook met een vacht te kunnen polijsten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    Ik weet niet waarom het bij jou niet lukt. Het polijsten wordt nog mooier als je het na een week ofzo nog een keer doet. Je moet ook zorgen dat je spons goed schoon is en er zijn verschillende soorten. Als laatse stap schijn je ook met een vacht te kunnen polijsten.
    bij mij lukt het polijsten gedeeltelijk: ik krijg ook wel een glanzend resultaat maar nog niet helemaal splinternieuwfenderglanzend
    Ik doe het eerst met de hand en doekjes en dan met zo'n vacht op een roterend schuurmachientje.
    Heb begrepen van mattia dat je voor dat soort super high gloss een echte poliermachine moet hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    bij mij lukt het polijsten gedeeltelijk: ik krijg ook wel een glanzend resultaat maar nog niet helemaal splinternieuwfenderglanzend
    Ik doe het eerst met de hand en doekjes en dan met zo'n vacht op een roterend schuurmachientje.
    Heb begrepen van mattia dat je voor dat soort super high gloss een echte poliermachine moet hebben.
    Dat denk ik ook want met een gewone machine duurt het wel heel lang. Ook moet je na de eerste laklaag denk ik eigenlijk niet fijner meer schuren dan 600á1000 want ik heb het idee dat je dat later toch blijft zien. Maar hilko jij hebt toch zo'n stewmac app?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    Dat denk ik ook want met een gewone machine duurt het wel heel lang. Ook moet je na de eerste laklaag denk ik eigenlijk niet fijner meer schuren dan 600á1000 want ik heb het idee dat je dat later toch blijft zien. Maar hilko jij hebt toch zo'n stewmac app?
    yups maar ik ben dom geweest en een motor op 110V bijgekocht...
    Als je die hier op een "transfo" steekt draait ie trager/niet snel genoeg...
    US110V = 60hz
    EU240V = 50hz
    Dus moet een motor kopen die op 240V om een perfect buffer wiel te hebben...

Ga enkel voor de Molen van stewmac en koop hier een motor... spaar je heel wat geld uit...Ah ik denk ook dat het een 1Pk motor mag zijn. Anyways...

Daarmee dat ik dat "Auto polish ding" terug probeerde...het gaat beter met de hand...

"I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
    HilkoCustomBuilt
    Facebook Pagina

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten