Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 866 van 1214 EersteEerste ... 366766816856864865866867868876916966 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.651 t/m 8.660 van 12136

Standaard

Ik vind het een mooie constructie en een goed idee om zoiets zelf te bouwen!

En drummers zijn nog veel gevaarlijker voor je kabels, die van mij sloeg eens een bekkenstandaard om en het bekken spleet mijn kabel in tweeen!
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Ik vind het een mooie constructie en een goed idee om zoiets zelf te bouwen!

En drummers zijn nog veel gevaarlijker voor je kabels, die van mij sloeg eens een bekkenstandaard om en het bekken spleet mijn kabel in tweeen!
    lekker als die tegen je aan was gekomen:s
    Had hij de randen geslepen ofzo?

Standaard

Nee hoor, maar als dat ding met stand en al omvalt dan komt dat best hard neer, dan ben je zo door een kabel heen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    @sanderltd

..., lichtgewicht en toch niet zwaar!
    Check mijn band Some Weird Sin HIER of HIER

Standaard

Tja, dat klinkt als een win-win situatie!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Heb ik ook ooit eens gehad. Dat is echt niet relaxed.

Standaard

Zoek de verschillen:

Sept 2007:

Sept 2008:

Okt 2009:

Het allerpuurste en mooiste gitaargeluid IMO krijg je met alleen een kabel tussen gitaar en amp, zonder buffer. Het 'grootste verlies' ontstaat m.i. niet door kabel maar door pluggen. Ik heb dit willen minimaliseren door effecten bij mekaar in een doosje te stoppen. Helaas kon ik geen grotere kastjes vinden, maar hier ben ik al heel tevreden mee:
    Byoc wah > [byoc trem/byoc phaser/musikding tb loop] > [byoc rat(ex nocki!)/byoc chorus/byoc pingpong delay] > amp.

Op de send van de md tb loop zit een dubbele tb loop van md (in de behuizing van radial). Op return 1 van die dubbele tb loop zit de tuner out van het volumepedaal waar mijn akoestische aan hangt. Met de dubbele tb loop kan ik kiezen of mijn akoestische of elektrische naar de tuner gaat. Onder het volumepedaal zit een trex fueltank junior.

Alles werkt en is geheel storingsvrij, ik is blij. Ik heb gekozen voor de byoc's omdat ze goed klinken en makkelijk te 'transplanteren' zijn. Van andere 'gegadigden' zaten bepaalde onderdelen op de print gesoldeerd en om dat los te halen daar had ik de moed niet voor.
    Die pedalen gaan dus allemaal in de verkoop binnenkort, want hier ga ik het voorlopig mee doen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Holy crap dude, dat zijn echt drie compleet verschillende plankjes!! Wel een geinig idee hoor, al die effecten combineren in doosjes. Alleen zo lastig als je op een gegeven moment een effect wilt vervangen, wat gezien je verleden niet ondenkbaar lijkt. Maar serieus dude, cool gedaan!
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

@ Peter Heijnen;

Merk je nou veel verschil in "verlies/winst" nu je meerdere effecten in 1 behuizing hebt gedaan? Je hebt nu minstens 8 pluggen uit je signaalketen gehaald dus verschil is er wel, maar is het ook hoorbaar of heb je het nooit vergeleken?
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Heb ik ook ooit eens gehad. Dat is echt niet relaxed.
    Ja, dat kan ik beamen. Ik heb ook wel eens een drummer gehad, nou, dan liever zonder!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten