Misschien ben ik te lief voor mijn gitaren. Hebben allemaal de originele nog behalve in de studio met actieve elementen die moest een stereo hebben
Misschien ben ik te lief voor mijn gitaren. Hebben allemaal de originele nog behalve in de studio met actieve elementen die moest een stereo hebben
Input jacks slijten/corroderen blijkbaar nogal snel.
Ik heb er ook wel last van gehad in een aantal gitaren.
De Axis die nu in reparatie is krijgt ook een nieuwe.
Ze gaan niet kapot vanwege ondeskundig gebruik denk ik, wat kun je er nou aan kapot maken, behalve de gitaar laten vallen of hem met een hamer o.i.d. bewerken, laat staan met een geweer?![]()
Een input wears out wegens mechanische slijtage of corrodeert als er slechte soldeer gebruikt is. Maar net zoals met pots en switches, goede kwaliteit doet hetzelfde als slechte kwaliteit alleen veel langer.
Ik 'Bump' nog een keer... omdat ik mijn Les Paul in dit licht wel heel gaaf vind!
![]()
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
inderdaad ziet ie er heel vet uit zo, nou jij nog haha geintje![]()
ik bedenk me net dat ik mijn les paul nog helemaal niet heb laten zien
Kzal kijken of ik thuis nog een paar mooiere fotos heb, deze is met mn telefoon gedaan, in t echt is ie veel en veel en veel mooier
Waaaaat? "Post your Les Paul" op pagina TIEN? Dat kan natuurlijk niet!
Ik was nog een beetje op zoek naar een lekkere Les Paul, voor het dagelijks gebruik.
Geen Gibson, want die zijn te duur; geen Epiphone, want die zijn eeeh... te Epiphone; maar ja, wat dan?
En op zo'n moment kom je iemand tegen die nog een witte Strat zoekt terwijl ik er èèn heb staan waar ik te weinig mee doe.
Dus gewoon even afspreken en een half uur en een heel duur kopje koffie verder was ik de nieuwe baas van:
Burny Super Grade Lemon Drop, oftewel een RLG-55 VLD uit 2008. Bijna als nieuw, met een fraaie Gibson koffer.
En na wat schroeven en poetsen en wat tweaken aan de afstelling denk ik dat ik hier hèèèèl blij mee ben!![]()
(en wat een potverdommese lekkere Mesa bak heeft die Joene daar staan zeg...)
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers