Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 863 van 1214 EersteEerste ... 363763813853861862863864865873913963 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.621 t/m 8.630 van 12136

Standaard

Ik heb even een vraagje, waar ik opzich geen nieuw topic voor hoef te openen.. Kan iemand mij in grote lijnen uitleggen wat het verschil is tussen een TS9 en een TS808?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adro Bekijk bericht
    'na lange tijd van puzzelen en proberen en last te hebben gehad van storingen, heb ik eindelijk mijn pedalboard af!!! ik vond het dus ook maar eens tijd om hem aan jullie te showen...

nu alleen nog een multikabel met 4 pluggen aanschaffen en dan is het plaatje helemaal compleet..

groet...
    Wat is dat geel/oranje vlinderding daar linksonder?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

dat is een zelfbouw clone van de LPB-1 van Electro Harmonix... er zit even een vlug photoshop-ontwerpje op.... een erg fijne booster trouwens!!!
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

Standaard

Vind je? Ik heb hem een tijd geleden gekocht, en ik vind er niks aan.. Als hij boost komt er volume bij ja, maar ook heel veel bas, heb jij dat ook?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Kleien update. Gay Boss BF-2 Flanger is vervangen door een vintage Ibanez Flanger.

Wat voor kist is dit precies? Ik zoek nog één maar ik heb de pech dat mijn Line6 M13 nogal diep is en daardoor niet in een showmastercase past.
    Vote for Pedro!

Senior Member

Effect !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo123 Bekijk bericht
    Ik heb even een vraagje, waar ik opzich geen nieuw topic voor hoef te openen.. Kan iemand mij in grote lijnen uitleggen wat het verschil is tussen een TS9 en een TS808?
    Ik heb beide getest op m'n Marshall JCM 800, beide waren goed en produceerden nagenoeg dezelfde gain-boost waar ik naar zocht.
    Het enige verschil tussen beide was dat ik bij de TS9 één v.d. pots op 3 moest draaien, weet niet meer welke.
    Bij de OD-808 (TS808 ) kon ik alles op 5 laten staan, dus heb ik hiervoor gekozen.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 11 oktober 2009 om 12:17

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Wat voor kist is dit precies? Ik zoek nog één maar ik heb de pech dat mijn Line6 M13 nogal diep is en daardoor niet in een showmastercase past.
    Bij thomann heb je eentje waar je m13 perfect in past.

http://www.thomann.de/nl/thon_case_fuer_line6_m13.htm

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Het is een Warwick case.

Standaard

hierbij mijn nieuwe bordje:

Volgorde:

Guitar in (aansluitschaal) > Korg Pitchblack tuner > Boss NS2 Noise Supressor Loop send > Vox Wah > Fulltone Fulldrive 2 > Mad Professor Little Green Wonder > Modded Ibanez TS 9 (met cleanboost/drive selector switch) > Boss NS 2 Loop return > Line6 MM4 > Line 6 DL4 > guitar out (aansluitschaal, deze kan ik eventueel omzetten naar stereo uit)

Het geheel wordt gevoed door een VoodooLab Pedalpower 2 plus.
    Ik heb een beetje ruimte over, deze is voor mijn Brian Wampler Ego Squasher Compressor, die nog in bestelling staat.
    Laatst gewijzigd door Guitarleon; 11 oktober 2009 om 14:40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adro Bekijk bericht
    'na lange tijd van puzzelen en proberen en last te hebben gehad van storingen, heb ik eindelijk mijn pedalboard af!!! ik vond het dus ook maar eens tijd om hem aan jullie te showen...

groet...
    hoe bevalt die danelectro chorus? leuk ding voor weinig geld?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten