WOW !
Beetje bijzonder, maar wel lekker !
Wanneer heb je 'm binnen?
WOW !
Beetje bijzonder, maar wel lekker !
Wanneer heb je 'm binnen?
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Knoop doorgehakt? Geteleciteerd Ibanez666.
Duurt het nog lang voor je 'm in handen hebt?
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Hebbe!
Erg apart, ik zou om zo ook wel meenemenBen benieuwd hoe ie speelt en klinkt.
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Ik vind 'm erg lelijk, 't is dat die seventies hals erop zit waarschijnlijk, de body heeft veel weg van Ikea of Leen Bakker seventies interieur; hij kan zou in Wouter J. zijn collectie.
Maar uhh; uiteindelijk gaat het erom at je een player hebt natuurlijk; ik ben benieuwd !!![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Ziet er erg mooi uit, mooi hout. Het lijkt op de foto's wel alsof de lage E-snaar erg dicht op de rand van de hals zit, maar misschien valt dat irl mee of is het makkelijk te verhelpen. Ben benieuwd. Het is in ieder geval qua looks een kwijlobject![]()
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
thnx jongens, ben zelf ook heel benieuwd. Volgens mn vriend uit The States klonk hij super. Maar iets als sound is natuurlijk relatief. Wat die e snaar betreft, het was me nog niet opgevallen, maar zou heel goed kunnen. Er moet misschien nog wat gesleuteld worden
Ik ga hem sowieso even demonteren als hij hier is (ik hoop deze maand) en dan zal ik wat gut shots maken. ben ook heel benieuwd naar de pickups.
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Wow aparte Tele Iba, erg aparte nerf tekening ook.
Veel plezier ermee.![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Hoeveel gitaren heb je nu eigenlijk?![]()
it's better to burn out than to fade away
Favorieten/bladwijzers