Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 660 van 1260 EersteEerste ... 1605606106506586596606616626707107601160 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.591 t/m 6.600 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Beste collectie die hier gepost is sinds een hele lange tijd

Senior Member

Standaard

Tgohja, beste zou ik persoonlijk niet zeggen... Indrukwekkend, dat wel, een prachtige collectie voor de liefhebber! Maar ik krijg zowat het gevoel 'more of the same'.
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Tgohja, beste zou ik persoonlijk niet zeggen... Indrukwekkend, dat wel, een prachtige collectie voor de liefhebber! Maar ik krijg zowat het gevoel 'more of the same'.

Ik ben nou eenmaal een liefhebber van jaren 80/90 shred gitaren....hot rods... Sommige mensen verzamelen Gibsons/Fenders...en dat is naar mijn mening al helemaal " more of the same" ....;-)

Senior Member

Standaard

super vette collectie! geweldig mooie gitaren. Wat voor merk is die paarse?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoonchild Bekijk bericht
    Ik ben nou eenmaal een liefhebber van jaren 80/90 shred gitaren....hot rods... Sommige mensen verzamelen Gibsons/Fenders...en dat is naar mijn mening al helemaal " more of the same" ....;-)
    Uiteraard, iedereen koopt wat ie zelf goed vindt
    Wat ik me dan wel afvraag: koop je deze puur uit 'liefde' voor dit genre, omdat je die dingen graag ziet? Of worden ze ook werkelijk stuk voor stuk bespeeld? Ik zou bijlange niet genoeg tijd hebben om ze allemaal evenveel aandacht te geven
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    super vette collectie! geweldig mooie gitaren. Wat voor merk is die paarse?
    Dank je voor je reactie! ;-) Paarse? Peavey Vandenberg Quilt Top......;-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Uiteraard, iedereen koopt wat ie zelf goed vindt
    Wat ik me dan wel afvraag: koop je deze puur uit 'liefde' voor dit genre, omdat je die dingen graag ziet? Of worden ze ook werkelijk stuk voor stuk bespeeld? Ik zou bijlange niet genoeg tijd hebben om ze allemaal evenveel aandacht te geven
    Beide... Had vroeger niet genoeg geld om deze gitaren te kopen.. ben nu bezig met een inhaalslag.;-) En jawel.....ze worden allemaal bespeeld en vertroeteld. ;-)

Senior Member

Standaard

Idd qua shape niet zo veel verschil, maar toch een aardige variatie qua merken (Caparison, Charvel, Hamer, Kramer, Peavey, ESP/LTD, ...), een zeer fijne collectie!

Yep, je kan je voorliefde voor 80/90's shredders niet echt wegsteken, dat valt op
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Standaard

Geweldige collectie, zoonchild.
    Vooral die groene Charvel is een plaatje..

(Die rode Charvel ook en de rest trouwens ook. Later, als ik groot ben wil ik ook zulke mooie gitaren..)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Idd qua shape niet zo veel verschil, maar toch een aardige variatie qua merken (Caparison, Charvel, Hamer, Kramer, Peavey, ESP/LTD, ...), een zeer fijne collectie!

Yep, je kan je voorliefde voor 80/90's shredders niet echt wegsteken, dat valt op
    Ben nou eenmaal een liefhebber van de superstrats. ;-) Dank je voor je reactie!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten