Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 170 van 904 EersteEerste ... 70120160168169170171172180220270670 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.691 t/m 1.700 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    En de gitaren die ik koop en later eventueel verkoop komen bijna allemaal van MP af, dus iedereen had de kans ze te kopen

Ik doe in mijn ogen niets fout
    Nee, da's inderdaad gewoon hoe handel werkt. Maar het maakt je wel tot een handelaar en in dat licht is het begrijpelijk dat men je er in eerste instantie van verdenkt te zeuren over een misgelopen megawinst over de rug van een in eerste instantie onwetende verkoper. Al uitgaande van die aanname komt het dan een beetje onsympathiek over dat je de verkoper die winst zelf niet gunt (wat wederom een aanname is).

Je hebt wel gelijk dat het een beetje sneu is om meteen dergelijke aannames te doen.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    komt het dan een beetje onsympathiek over dat je de verkoper die winst zelf niet gunt (wat wederom een aanname is).

Je hebt wel gelijk dat het een beetje sneu is om meteen dergelijke aannames te doen.
    Tja het is sneu om zulke aanames te doen zoals je zelf al zecht.
    En het gelul over winst maken als het om een principe questie gaat over een gesloten verkoop is ook redeluk stupide.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

ach ja, ik zal nog wel vaker mijn stoten.

laten we ons maar weer richten op leuke tips lijkt me

Senior Member
    Blog Entries
    1

Talking

Goed idee!

Nu nog een leuke vinden!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Ik zeur er ook niet over, ik vind er wel eentje ooit.

Maar ik vind het niet leuk dat Kees uit callantsoog een statement maakt, zonder mij te kennen en ook niet weet wat er aan de gitaren is gebeurd aan reparatie etc. voordat ik ze verkoop.

En de gitaren die ik koop en later eventueel verkoop komen bijna allemaal van MP af, dus iedereen had de kans ze te kopen

Ik doe in mijn ogen niets fout
    Ik ken jou ook niet, ik zie alleen elke week een gitaar uit nunspeet op mp staan, en volg jou koopgedrag hier, daar baseer ik mijn 'statement' op

En ''investeren'', Laatst had je een hondo The Paul te koop staan (van die gozer uit Utrecht) je had er keurig bij gezet dat ''er een messing topkam is toegevoegd''

Terwijl die dingen standaard met messing hardware komen, en zo kan ik nog wel wat noemen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz
    Dit gaat mijn sig in.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz Bekijk bericht
    Ik ken jou ook niet, ik zie alleen elke week een gitaar uit nunspeet op mp staan, en volg jou koopgedrag hier, daar baseer ik mijn 'statement' op

En ''investeren'', Laatst had je een hondo The Paul te koop staan (van die gozer uit Utrecht) je had er keurig bij gezet dat ''er een messing topkam is toegevoegd''

Terwijl die dingen standaard met messing hardware komen, en zo kan ik nog wel wat noemen.
    1+1=2

Geert houd van gitaren restaureren
    +
    Geert heeft veel vintage en nieuwe onderdelen liggen
    =
    Hondo heeft weer een nieuwe topkam van messing

Ik heb Geert gisteren irl leren kenen en een paar uur met hem over gitaren gesproken, hij is super gepasioneerd over zijn en gitaren in het algemeen.
    Die man kan volgens mij de hele dag bezig zijn met de juiste onderdelen voor gitaren bij elkaar te zoeken.
    Als je met je hobby ook nog eens leuk kan handelen dan vind ik dat alleen maar een pre.
    En als je daarnaast ook nog al je neefjes en nichtjes aan het gitaarspelen helpt door ze een leuke cheapo in de handen te drukken doe je het ook mooi.

Hij wordt een beetje de wietse van de middle class en high end ouwe bakken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz Bekijk bericht

Die Hondo Les Paul van drie maanden geleden? daar heb ik een nieuwe messing topkam opgezet ja, de oude was niet fijn meer.

Maar al die gitaren met nieuwe bruggen, nieuwe tuners etc., die ben je zeker vergeten en wat ik repareer zet ik er altijd meestal bij.
    Naast de onderdelen ben ik ook mijn kosten voor wat betreft vervoer kwijt, ik laat namelijk nooit gitaren per post aanleveren, dus haal ze zelf op en ja ook zelf in Zuid Limburg, dat kost ook geld niet?

Ik vind je relaas ronduit onzin en snap je argering tegen mij ook niet, ik voer mijn hobby gewoon uit en dikke winsten maak ik niet.

En nogmaals ik koop mijn gitaren grotendeels op MP, voor iedereen toegankelijk en bereikbaar, dus geen foute handel iod.

kortom als je op iemand wilt zeuren die niets fout doet, heb je andere sites voor

Senior Member

Standaard

En nu afgelopen met dit gelul en geef me een tip over een silver phoenix voor een knaak en een bos wortelen.

Thumbs up

Dat heb je net even verkeerd, deze wilde ik voor mijzelf, omdat ik deze nog niet had en zoals in mijn vorige post te lezen was had ik best meer willen geven, als die beste man mij een mailtje had gestuurd en dat deed die dus niet
    Dan vind ik het oprecht klote voor je.

Standaard

En toch sta ik aan Geerts kant: ook al doet hij het puur en alleen voor de poen, een deal is gesloten en dan kun je niet zeggen 'van een ander krijg ik meer'. Daarom vind ik het vervelend voor Geert, maarja, het kan een keer gebeuren. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten