Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 348 van 1797 EersteEerste ... 2482983383463473483493503583984488481348 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.471 t/m 3.480 van 17961

Standaard

geweldig dat was de info die ik zocht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Maxon heeft ook single coils gemaakt en ook deze nep humbuckers, ze klinken een beetje P 90 achtig
    Ja precies, die zaten ook in mn 70-71 Ibanez LP kopie. Klonken lekker rauw met veel output
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Een gitaar kopen omdat je een groot fan bent http://link.marktplaats.nl/285823198 er 5x op spelen en hem verkopen op MP?
    Mijn Gear: BC Rich Mockingbird Exotic Classic, Line6 Pod XT Live, Behringer V-Tone GM108

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jappiedepappie Bekijk bericht
    Een gitaar kopen omdat je een groot fan bent http://link.marktplaats.nl/285823198 er 5x op spelen en hem verkopen op MP?
    Niet 5x maar slechts 5 minuten...
    Typisch een gevalletje van het in de medische wetenschap bekende "Stradivarius-syndroom": soms kom je gewoon een viool/gitaar tegen die tè perfect is....

Misschien wel leuk om te vermelden dat dit syndroom voornamelijk voorkomt bij Nigeriaanse prinsen die op een erfenis zitten te wachten.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Nou, laat ik dan ook maar een keer huilebalken. Op Ebay won ik een veiling voor deze DeArmond JetStar.

http://cgi.ebay.nl/DeArmond-Guild-Je...d=p3286.c0.m14

Voor slechts €81,50. Verdomd weinig (m'n maximum bod was heel wat hoger), maar zo gaat dat soms op Ebay.

De verkoper liet weten dat de gitaar helaas was gestolen. Met een om-te-janken, zo triest verhaal er omheen. Verbazingwekkend genoeg blijkt de gitaar ook op Marktplaats te koop.
    http://link.marktplaats.nl/279698059
    Daar is 'ie niet gestolen. En heeft de verkoper opeens een andere naam, altijd een aanwijzing dat we met een uiterst betrouwbaar persoon te maken hebben.

Senior Member

Standaard

gewoon langsgaan... zijn adres staat op het kaartje van marktplaats

Standaard

Ik heb gisteren een gitaar op marktplaats geplaatst en kreeg een goed bod. Echter toen ik deze bieder mailde kreeg ik een mailtje terug in het engels. Hebben jullie hier ervaring mee gehad? Iets zegt me dat het niet klopt.

Zijn/haar engels is ook niet super:

I really thanks for your respond to me so kindly get back to me in English with the last price and i will also like to know the condition of the item so we can talk about the payment.

And i need your reply with your email address.

Regards...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Divine Bekijk bericht
    Ik heb gisteren een gitaar op marktplaats geplaatst en kreeg een goed bod. Echter toen ik deze bieder mailde kreeg ik een mailtje terug in het engels. Hebben jullie hier ervaring mee gehad? Iets zegt me dat het niet klopt.

Zijn/haar engels is ook niet super:

I really thanks for your respond to me so kindly get back to me in English with the last price and i will also like to know the condition of the item so we can talk about the payment.

And i need your reply with your email address.

Regards...
    ik zou alleen zeggen Oppassen, of doe het niet. Waarschijnlijk weer zo een oplichtingspraktijk.

als diegene die gitaar wilt, lekker laten komen halen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demetalenman Bekijk bericht
    ik zou alleen zeggen Oppassen, of doe het niet. Waarschijnlijk weer zo een oplichtingspraktijk.

als diegene die gitaar wilt, lekker laten komen halen.
    inderdaad. het kan natuurlijk een oplichter zijn of gewoon iemand die engels spreekt.

lekker laten ophalen dus,
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Standaard

Ja, inderdaad. Ophalen of de deal gaat niet door. Thanks voor de tip!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten