Voor de liefhebbers, een Ibanez Custom, (ik gok een 2405) voor €275!
Tis dat ik aan het andere eind van het land woon...
Voor de liefhebbers, een Ibanez Custom, (ik gok een 2405) voor €275!
Tis dat ik aan het andere eind van het land woon...
Laatst gewijzigd door BamBuFan1; 7 oktober 2009 om 22:04
Hoogachtend,
Bambufan
Oorspronkelijk geplaatst door jannest
Ik heb ook een JCM800 4210 combo (channelswitcher) uit de goede periode. Na wat zoeken met buisjes, speakers, een 4x12 erbij en wat CMW magic is het echt een vet klinkende amp!!! Zeker niet onderschatten!!
Ik denk dat er met wat tweaken/modden best een heel behoorlijke sound uit een 900 te krijgen is. Zeker voor de prijs...
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Gewoon op de standaard dingen letten: Of de fretjes nog oke zijn, de hals nog mooi recht, scheuren rondom de headstock, potmeters vaak open en dicht draaien om te kijken of ze oke zijn, jackplug checken, verder geen idee wat er verders mis kan zijn aan zo'n gitaar. Gewoon de feel en klik afwachten, dat is het belangrijkste. Prijs weet ik niet, ik ken die serie niet.
Ik had de CustomAgent gekocht voor E 275,00, hij was akkoord en ik kon hem vrijdag ophalen, krijg zojuist een mailtje dat die hem vanavond aan iemand anders heeft verkocht voor meer geld, oftewel alweer een onbetrouwbare Amsterdamer, dit is nu al de 4e keer dat mij dit overkomt
Zo da's een partij nasty.... Kan je goed zuur van zijn, wat een idioot!
dit is zijn mail die ik van hem kreeg:
" Geachte heer Vis.
U zou vrijdag komen kijken voor de Ibanez gitaar, voor uw bod van 275.
Tot mijn spijt gaat het over. Uit de vele email reacties blijkt de 2e handsprijs rond de 600 euro te liggen.
Ik heb de gitaar vanavond meteen kunnen verkopen voor een aanzienlijk hogere prijs.
Dank u voor belangstelling en succes met uw speurtocht.
Groet Michiel Huijzendveld"
een klassiek gevalletje van naaierij dus en dit gebeurd mij altijd een A'dam
de advertentie heb ik uitgeprint en bewaard en ik laat het er nu een keer niet bij zitten
Sja als je al een koopovereenkomst had is het inderdaad naaierij. Succes!
Wat wil je er aan doen?
Favorieten/bladwijzers