Oorspronkelijk geplaatst door
Yek1
Even wat dingen checken bij de ervaringsdeskundigen hier.
Volledigheidshalve: ik heb de Ultra (voorlopig) in de seriële loop van mijn Bogner amp staan (4CM methode). Zo kan ik 'm eerst voor alleen voor effects gebruiken met m'n amp (via het FXL-block), en langzaam gewend raken aan de pre-amps. Er komt een Atomic FR versterker aan waarmee ik 'm direct kan gaan gebruiken.
1) Is er een manier om helemaal "blanco" een preset te beginnen?
2) Klopt het dat ik voor een eigen preset ("user") een factory preset moet overschrijven?
3) Er zit een enorm volumeverschil tussen de factory presets (Tony bevestigde dit al). Is er een reden?
4) Of ik nu de pre-amp van de Bogner zelf gebruik, of eentje van de Axe, het signaal gaat nu steeds door de Return van de fx-loop van de Bogner. Ik heb daarom in Global zowel poweramp als cab uitgeschakeld (globale settings waardoor ik niet in elke preset "cab" hoef te bypassen en "sag" omlaag hoef te draaien). Goed zo?
5) Ik gebruik 'm mono. In I/O heb ik bij Output 1 "Copy L>R" geselecteerd. Goed zo?
6) Is er een manier om een fx-block in het grid ertussen te voegen of moeten de daaropvolgende blokken steeds eerst naar rechts worden gekopieerd?
Edit: laat maar, heb 't al gevonden.
Alvast bedankt.
Favorieten/bladwijzers