Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 860 van 1214 EersteEerste ... 360760810850858859860861862870910960 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.591 t/m 8.600 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Eigenlijk zou ik graag een of-of controller hebben waar ik mijn overdrives / distortions in kan hangen zodat ik makkelijk met 1 klik van pedaal kan wisselen. Iemand suggesties die nog betaalbaar zijn? Die Carl martin octoplex of G-labs vind ik echt veel te duur.
    Je komt de Carl Martin 2e hands heel soms wel eens tegen. Of google eens op dit soort systemen maar dan in Amerika of de UK: daar zijn veel meer merken beschikbaar die dit soort dingen leveren en importeren is goedkoop. Vanuit de UK betaal je zelfs geen import-kosten! Alleen "shipping", maar dat hoeft niet duur te zijn.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

heb je voorbeelden van merken? Ik heb bv. een roadrage gevonden, maar ook die is en-en .. oftewel, alsnog om van loop 1 naar 2 te switchen moet je eerst 1 uitzetten en 2 aan. Ik wil dus een systeem .. 1 aan = de rest uit, 2 aan = de rest uit etc. etc.

thnx

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc Bekijk bericht
    Eigenlijk zou ik graag een of-of controller hebben waar ik mijn overdrives / distortions in kan hangen zodat ik makkelijk met 1 klik van pedaal kan wisselen. Iemand suggesties die nog betaalbaar zijn? Die Carl martin octoplex of G-labs vind ik echt veel te duur.
    http://www.gearspot.be/forum/gear-in...topic2817.html

Senior Member

Standaard

...Boss LS-2 ?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    ...Boss LS-2 ?
    Daar kan je geen 4 pedalen mee switchen. Ik wil ze niet allemaal tegelijk, maar een voor een met een druk op de knop.

Senior Member

Standaard

Dat zijn gewoon dure dingen.
    Veel schakelaars, behoorlijk wat bedrading, en ook nog een zekere robuustheid, dat kost geld.
    Een GSC1/2/3 zou je kunnen overwegen: http://www.thomann.de/nl/g_lab_gsc.htm
    Ik zou liever voor de GSC-3 gaan, die knoppen lijken me beter/robuuster, bovendien ziet het er beter uit.

Senior Member

Standaard

Zie hier, mijn nieuwe aanwinst. Het pedaaltje is gebouwd door Valoosj van het forum, en ik ben er erg tevreden over! Leuk speelgoed, zo'n tremolo! Hij is érg veelzijdig. Het enige probleem is dat ik nu iets meer ruimte op m'n board heb (de RC20xl heeft z'n plekje af moeten staan) en nu kan erdus nog precies een boss-sized pedaaltje op.. maar wát, dat is de vraag

Nouja, die ruimte wordt in elk geval echt nog wel benut, ik laat geen lege plekken op mn plank ontstaan!

Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

GALAXY!

super design
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Nice! Een tremulus lune, right? Wat doet die tweede knop? Misschien kun je je RC20 vervangen door een RC2.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Yup, tremulus lune inderdaad! De 2e knop is om de snelheid te halveren.

Wat de rc2 betreft, ik gebruik een looper eigenlijk net te weinig om op m'n board te hebben. Misschien dat ik ooit nog zo'n ding koop om thuis naast m'n board te leggen, maar er komt voorlopig geen looper óp mn board. Hoewel ik wel wat aan het nadenken ben om mn DD6 te verkopen, en om dan een DD20 weer te kopen.

Of misschien een leuke drive ofzo? Of iets wat gewoon lekker kan spacen/oscileren.. maargoed, daar ken ik niet zo veel pedaaltjes van.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten