Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 49

Discussie: Zendrive

Standaard Zendrive

Weet iemand hoelang het momenteel duurt om de Zendrive te bestellen/ontvangen en wat de totale kosten zijn?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Standaard

Heel toevallig heb ik er een besteld deze week, is momenteel onderweg vanuit de USA.
    Kosten: check de site van Hermida Audio + verzendkosten.

Nu maar afwachten wanneer de vervoerder aanbeld....

Standaard

Ik heb er laatst één gekocht, begin september om precies te zijn. 2 1/2 week later werd hij bezorgd. Kosten waren $199 voor de zendrive, $35 voor het verzenden en 47 euro nog wat voor de douane.

Al met al dus niet goedkoop maar hij klinkt geweldig. Ik krijg iedere keer een dikke glimlach op mijn gezicht als ik er over speel...

Standaard

ik dacht bij mijzelf... waarom zoveel geld voor een pedaal...
    dus ik kijk even op youtube...

JEZUS, wat een prachtdingetje... wat een geluid...
    G&Jazz...

Senior Member

Standaard

Geen aanbiedingen in topics zonder inhoudelijk verder iets te melden en al helemaal niet als het een schaamteloze kopie is. Eenmalige waarschuwing, volgende keer een berisping
    Kustom Amps , G&L Guitars and some pedals,... That's how I rock!!!

Senior Member

Standaard

heb de mijne inmiddels 1,5/2 jaar ofzo..ik moest toendertijd nog een half jaar wachten :P

Senior Member

Standaard

Sorry voor het kicken van een oud topic, maar ik heb wat vraagjes over de Zendrive en dit leek me de geschikte om 'm te plaatsen.

Ik ben in de toekomst van plan een Orange TH30 aan te schaffen. Getest en een te gekke versterker. Nou wil ik een stand-alone overdrive pedaal, voor over het clean kanaal, maar die ook het gain kanaal strakker c.q. vetter maakt. Als stand-alone vind ik de Zendrive aan de hand van filmpjes erg goed klinken, maar is die ook goed te gebruiken als (strakke) booster?

M'n tweede vraag is, er is een nieuwere versie van de Zendrive. Weet iemand wat het wezenlijke verschil is tussen de twee versies, voor- en nadelen en zo?

Bij voorbaat dank.

Senior Member

Standaard

De zendrive kan prima als cleanboost dwz, de gain begint clean en er zit genoeg volume in om dan te boosten, de overgang van clean naar drive is heel geleidelijk dus er is van alles mogelijk.
    Het verschil tussen de Zend I en II is een toegevoegde buis die meer als toonfilter dient, geluidsmatig zit er niet veel verschil tussen beiden.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

In dat geval zal ik 's kijken of ik een clone kan laten maken van de eerste versie, ik weet nog iemand die dat voor me zou kunnen doen. Ik heb wat rond gekeken en er zijn voor zover ik zie wel schema's van te vinden.

Bedankt voor het antwoord!

Senior Member

Standaard

Ik moet er wel bij zeggen, het typische dumblesoundje moet ook uit je frasering komen en een traditionele fenderachtige amp would'nt hurt either. Een Orange is wel 180 graden de andere kant op he.

Ik vind de Zendrive ook een solo lead "feel" hebben itt tot een klon bijvoorbeeld die alles oppakt wat je naar hem toe gooit. De twangfactor van een Zendrive is nulkommanul maar als je een Orange bezit zal twang je een zorg zijn lijkt me.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten