Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom nee, 2 pickups! Inderdaad. 3 pickups op een Gibson is wel heel erg "these go to 11"... En naast wit is Silverburst ook een leuke kleur voor een SG...
TANK86
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Inderdaad. 3 pickups op een Gibson is wel heel erg "these go to 11"... En naast wit is Silverburst ook een leuke kleur voor een SG... Nah 3 all the way: Of dit met 2?:
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Of dit met 2?:
dat slagplaatje is te klein. nee ik bedoel de standard in het wit!
Toooooooooooooooone!!!
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Ah, nou ja, smaken verschillen zeggen we dan maar..
Zit die middelste humbucker niet in de weg, ik had zoiets eens gelezen?
it's better to burn out than to fade away
Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 foto aub, als het mooi uitpakt, mag je die van mij ook doen Heb je het brandtopic gemist?
Oorspronkelijk geplaatst door soupero Zit die middelste humbucker niet in de weg, ik had zoiets eens gelezen? Ik vind van wel. en vind het geen toevoeging die 3e pup.
Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Ik vind van wel. en vind het geen toevoeging die 3e pup. Had er geen last van bij mn 3 pickup burny LP, maar echt iets toevoegen qua sound deed het niet, wel vette loos!
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Had er geen last van bij mn 3 pickup burny LP, maar echt iets toevoegen qua sound deed het niet, wel vette loos! als het niks toevoegd kun je hem er net zo goed niet hebben, scheelt weer klankhout.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers