Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 34 van 37 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 369
    Senior Member

Standaard

ook aan de voorkant is het vrijwel gelijk te zien, de overgang van neck naar body is dan echt heel erg lelijk.

noem mij een zeikerd maar een les paul HOORT gewoon met gelijmde hals en niet anders.
    Toooooooooooooooone!!!

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    ook aan de voorkant is het vrijwel gelijk te zien, de overgang van neck naar body is dan echt heel erg lelijk.
    Is mij nooit opgevallen bij de LP's van Orpheo. Nou heb ik ze ook niet echt heel goed bekeken.
    Maar als Gibson een geweldige Les Paul weet te maken met geschroefde hals, dan zou het mij er niet van weerhouden. Is een beetje dezelfde discussie als met de weight relief. Ik heb een Custom met gaten uitgeprobeerd, die gewoon geweldig was. Als ik het geld op dat moment beschikbaar gehad had, dan hing hij nu bij mij in de studio. Het draait om sound en bespeelbaarheid (die bij een LP toch al niet ideaal is).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    en daarbij is het gewoon niet om aan te zien een les paul met geschroefde hals.
    Nou, het is vooral dat een geschroefde hals goedkoper te produceren is dan een gelijmde hals, je daardoor een gechroefde hals voroal op de goedkopere LP-kopieën tegenkomt (zelfs op de goedkoopste Epiphones...) en daardoor een geschroefde hals op een LP geassicieerd wordt met goedkoop.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Is mij nooit opgevallen bij de LP's van Orpheo. Nou heb ik ze ook niet echt heel goed bekeken.
    bij warmoth vind ik het dan weer een totaal ander verhaal gek genoeg.

een mooie exotische flame maple neck op een mahony body is met een bolton echt niet lelijk.
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Een Gibson begint voor mij pas bij de Standaard en verder, (voorwat betreft de solidbodys dan)
    Al het ander zijn maar mijn mening slappe aftreksels daarvan.
    En zijn net zo goed te krijgen met een ander naam erop
    Dat vind ik nu onzin, kom mijn 91er Studio maar eens testen, trouwens, zijn naast de standaard strat en standaard tele van Fender, de overige Fenders ook slappe aftreksels ik vind in ieder geval van niet?
    Laatst gewijzigd door geert1976; 1 oktober 2009 om 14:02

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Dit is geen bashtopic vind ik, als iemand een kritische kijk heeft is dat nog geen bashen hoor.

Net als zeggen dat een studio geen LP is is maar een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Ik niet iig.
    Weight relief of niet, het zelfde.

Ik heb diverse, zal bekend zijn. Ik heb ze niet online besteld maar in persoon gekocht en eerst getest en ze voldoen aan mijn kriteria.

Ook heb ik Chinese exemplaren in m'n handen gehad en sommigen zullen zeggen dat ik bevooroordeeld ben maar ze hadden voor mijn gevoel niet dat wat het voor mij een goede gitaar maakt.

Ik heb nu de hele collectie warmoths van orpheo vast gehad en daag een hele dag omste beurten op gespeeld en deze hebben mij echt verrast wat kwaliteit en bespeelbaarheid betrefd. Voor dat geld koop je geen Gibson nieuw maar wel twee Chinese exemplaren. En die wil ik niet.

Zo, en nu ga ik maar weer een studio in de hens zetten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht

Ik heb nu de hele collectie warmoths van orpheo vast gehad en daag een hele dag omste beurten op gespeeld en deze hebben mij echt verrast wat kwaliteit en bespeelbaarheid betrefd. Voor dat geld koop je geen Gibson nieuw maar wel twee Chinese exemplaren. En die wil ik niet.
    Ik ben wordt steeds nieuwsgieriger naar warmoth!

kom nou eens met foto's dan!
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Dit is geen bashtopic vind ik, als iemand een kritische kijk heeft is dat nog geen bashen hoor.

Net als zeggen dat een studio geen LP is is maar een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Ik niet iig.
    Weight relief of niet, het zelfde.

Ik heb diverse, zal bekend zijn. Ik heb ze niet online besteld maar in persoon gekocht en eerst getest en ze voldoen aan mijn kriteria.

Ook heb ik Chinese exemplaren in m'n handen gehad en sommigen zullen zeggen dat ik bevooroordeeld ben maar ze hadden voor mijn gevoel niet dat wat het voor mij een goede gitaar maakt.

foto aub, als het mooi uitpakt, mag je die van mij ook doen

Senior Member

Standaard

Is een Warmoth nou wel zoveel goedkoper ? Volgens mij val dat nogal zwaar tegen als je alles goed door rekend dus met verzendkosten en tax.
    een Warmoth kun je ook niet testen en als hij niet bevalt moet je flink wat laten vallen tov een Gibson.

Standaard

Uiteindelijk is de beste gitaar gewoon de Gibson SG.

Topic Closed
    it's better to burn out than to fade away

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten