Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 31 van 37 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 310 van 369
    Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Hmmm, ben bang dat ik Orpheo 2 aant worden ben hier. Hoe onduidelijk ben ik nou? Zeg jij t is meneer Wilson
    Volgens mij ben je niet gebanned en ik heb ook niet gezien dat je aan het schelden bent als je geen gelijk krijgt.....Maar als je ook je afscheid wilt vieren, moet je dat vooral doen.....Ik zou het wel jammer vinden overigens....

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Zeg, anders wisselen jullie even wat telefoonnummers uit.
    Proberen we een beetje bij jouw postcount in de buurt te komen, is het weer niet goed.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Mijn Standard uit '96 was maar 1100,-...
    ja maar die klinkt natuurlijk nooit zo goed als een Gibson van 1300 euro

*and the flamewar goes on *
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=HXF63me9_08

Even pauze mannen.....enjoy
    Zit veel bas in, en dan bedoel ik van de basgitaar, of van een ander instrument.
    Lekker muziekje hoor!, kalmeert de gemoederen hopelijk een beetje.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik denk dat jullie langs elkaar heen lullen. Jullie hebben allebei gelijk, en jullie bedoelen ook hetzelfde, alleen omschrijven jullie het verschillend.
    Je moet de politiek in
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Volgens mij ben je niet gebanned en ik heb ook niet gezien dat je aan het schelden bent als je geen gelijk krijgt.....Maar als je ook je afscheid wilt vieren, moet je dat vooral doen.....Ik zou het wel jammer vinden overigens....
    nah, meer hoe hij zich moest voelen als zijn woorden verdraait of gewoonweg verkeerd geinterpreteerd werden
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Weet je wat ik boerenbedrog vind: een flame maple top verkopen, die eigenlijk niets meer is dan een flame patroon op papier gedrukt, en dan ingevernist (*kuch* epiphone *kuch*)

Of een burst die niet gestained is, maar gewoon eens rondomrond spuiten met rode lak (*kuch* gibson *kuch*)

Ik heb gisteren een gibsun besteld, we gaan eens kijken. In het slechtse geval heb ik een testbank om wat te modden.

Je hebt chinese nep en je hebt Chinese Nep. De goeie stuff is eigenlijk: Dolce&Gabanna laten hun schoenen maken in een fabriek in china (duh, waar dacht je? Handgemaakt in een italiaans ateliertje? Naaah), ze bestellen er 10.00, de chinees maakt er 20.000. Dus niet van het echte te onderscheiden: kan ook niet: ze komen uit dezelfde fabriek. En daar betaal je dus de werkelijke prijs voor.

Ik wil wel betalen voor een gibson-kwaliteit, niet voor de gibson-naam. Hmm dan toch een warmoth?
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

Standaard

Iedereen doet uiteindelijk wat hij wilt en misschien geef ik met plezier 2k uit aan een gibson LP, want die behoudt (in zekere mate) zijn waarde en die Chinezen...
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    Je hebt chinese nep en je hebt Chinese Nep. De goeie stuff is eigenlijk: Dolce&Gabanna laten hun schoenen maken in een fabriek in china (duh, waar dacht je? Handgemaakt in een italiaans ateliertje? Naaah), ze bestellen er 10.00, de chinees maakt er 20.000. Dus niet van het echte te onderscheiden: kan ook niet: ze komen uit dezelfde fabriek. En daar betaal je dus de werkelijke prijs voor.
    Maar echte Gibsons worden niet een Chinese fabriek gemaakt.

Member

Standaard

Nee, dat klopt.

Maar het is logischerwijze zo dat er tussen de gibson kopietjes ook uitblinkers zitten. Er zijn nou eenmaal mede-wereldbewoners in een bepaald continent die wel een beetje afwerking in dat instrument willen stoppen, en die 2 seconden langer krijgen om 1 fretje erin te raggen...

Ook onderling zullen ze nog verschillen, als ze uit dezelfde fabriek komen, net als echte gibsons... ik heb op gibsons gespeeld met halzen die gewoon slecht waren...

Ik denk dat alles dat met producten uit de natuur wordt gemaakt, zoals hout, leer, steen, plantenvezels, etc altijd verschillen vertoont, en zo ook gitaartjes.

Natuurlijk zijn er op zo'n chinese gibson wel wat inferieure onderdelen gebruikt, die soms niet te vergelijken zijn met de echte gibson spullen.

Ik heb eens een chinese doubleneck gehad met vreselijk scheef gemonteerde brug en een verschrikkelijk fretboard.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten