Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 338 van 1797 EersteEerste ... 2382883283363373383393403483884388381338 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.371 t/m 3.380 van 17961
    Senior Member

Standaard

Failliete bedrijfsboedel, nieuw met koffer maar zonder papieren, verkoper 1 dag actief op internet. Zelfs zonder foto's al iets teveel punten om in ieder geval héél voorzichtig te zijn...

Maar deze kwam eerder in dit topic ook al voorbij (of in ieder geval een zusje ervan).

Als deze nep is, is het behoorlijk schandalig, want een marge van tegen de 2.000 euro...

Edit: die plaatsing van de potmeters is al een dead givaway inderdaad, wat ontzettend slordig. Ze nemen blijkbaar echt niet eens de moeite om een freesmalletje te maken...
    Laatst gewijzigd door bat; 30 september 2009 om 11:35
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Als deze nep is, is het behoorlijk schandalig, want een marge van tegen de 2.000 euro...
    Ik heb nog een paar puntjes toegevoegd aan mijn melding van hierboven. Volgens mij moet nu echt iedereen kunnen zien dat hij 100% nep is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ik heb nog een paar puntjes toegevoegd aan mijn melding van hierboven. Volgens mij moet nu echt iedereen kunnen zien dat hij 100% nep is.
    Met die fotos van een echte ernaast is het inderdaad duidelijker. Wat een aso!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

De trussrodcover heeft wel 2 schroeven, maar raakt met de onderkant vrijwel over de hele breedte de topkam, ook al een missertje. En inderdaad, dat van die naam (Suprime) vermoede ik ook al.

Enfin: het is dus schandalig, ding zal inkoop iets van 400 euro hebben gekost.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Enfin: het is dus schandalig, ding zal inkoop iets van 400 euro hebben gekost.
    Schandalig, ook al is hij net zo goed als een echte

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Schandalig, ook al is hij net zo goed als een echte
    Er bestaan hele goede kopieën, maar als ik deze zo zie denk ik niet dat dit er 1 is...

Als ze de body en kop zo slecht afwerken heb ik er geen vertrouwen in dat de hals wel 100% is.

Standaard

Er bestaan hele goede kopieën, maar als ik deze zo zie denk ik niet dat dit er 1 is...

Als ze de body en kop zo slecht afwerken heb ik er geen vertrouwen in dat de hals wel 100% is.
    twas ook maar een grapje nav het echt versus nep topic

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Ik heb me er nooit in verdiept en das ook niet nodig. Als ik er ooit eentje aan ga schaffen post ik toch eerst een fotootje op GN
    Kijk, die is goed bezig...

De nepperd heeft trouwens ook sleufschroefjes op de brug i.p.v. draaiwieltjes (voor de hoogte-verstelling).
    "In God we trust, all others pay cash."

Member

Standaard

Eigenlijk effe belletje geven dat ik 'm wel uit wil proberen :P

Standaard

Edit: die plaatsing van de potmeters is al een dead givaway inderdaad, wat ontzettend slordig. Ze nemen blijkbaar echt niet eens de moeite om een freesmalletje te maken...
    +1, zo slordig heb ik potmeters nog nooit zien zitten. Maar het geeft wel weer aan dat het om een echte handgemaakte gitaar gaat. Niks geen mal gebruikt...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten