Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 37 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 369

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER Bekijk bericht
    Zekers een leuk topic al vind ik sommige conclusies nogal ver doordraven.
    Mijn conclusie is dat ik de samples die ik hoorde voor mij aangaven dat ik de chinees fijner vond klinken. Hoe dat onder andere omstandigheden zal zijn weet ik niet. Maar ik proef hier en daar dan wel weer de suggestie dat de Gibson dan wel even beter zou klinken. Da's dus ook niet zeker. Misschien vind ik de Chinees dan zelfs nog beter klinken.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Hoeveel winst maken jullie dan als jullie je 2de hands aangekochte gitaren doorverkopen en om welke gitaren gaat dit dan?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Het is in ieder geval een interessant en vermakelijk topic geworden. We zullen toch echt even op de reactie van de Topic Starter moeten wachten voor het verlossende antwoord. Wat vond hij er van zo rechtstreeks uit de amp?
    Tja dat is vrij simpel, zoals het op de opname klinkt klinkt het ook gewoon hier.
    Ik hou mezelf al tientallen jaren bezig met het opnemen van muziek, en gitaren. (Luister maar op mijn soundclick pagina`s)
    En al zeg ik het zelf mijn gitaar geluid is meestal dik voor mekaar.
    Mijn oren zijn goed... En ik vind dat er weinig verschil in de gitaren zit, zowel qua geluid als speelplezier

En ook een echte Gibson is onderhevig aan de tijd. Dat is bij deze hier ook te zien.
    Op een gegeven moment verschijnen er kleine barstjes in de binding bij de frets.
    Een gevolg van krimp en uitzetten van de temperatuur denk ik

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Tja dat is vrij simpel, zoals het op de opname klinkt klinkt het ook gewoon hier.
    Ik hou mezelf al tientallen jaren bezig met het opnemen van muziek, en gitaren. (Luister maar op mijn soundclick pagina`s)
    En al zeg ik het zelf mijn gitaar geluid is meestal dik voor mekaar.
    Mijn oren zijn goed... En ik vind dat er weinig verschil in de gitaren zit, zowel qua geluid als speelplezier

En ook een echte Gibson is onderhevig aan de tijd. Dat is bij deze hier ook te zien.
    Op een gegeven moment verschijnen er kleine barstjes in de binding bij de frets.
    Een gevolg van krimp en uitzetten van de temperatuur denk ik

Bedankt voor je antwoord. En niemand hier zal twijfelen aan het oordeel van een gitarist die speelt zoals jij

Standaard

Maar wat zijn nu de antwoorden?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    Maar wat zijn nu de antwoorden?
    Wat zijn de vragen?

Standaard

haha zorry zaten in de eerste post haha

Maar ik had wel gelijk, moet je mezelf wel even de hand schudden
    Dus kom maar op met die kleurenmagnetron haha

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Tja dat is vrij simpel, zoals het op de opname klinkt klinkt het ook gewoon hier. Ik hou mezelf al tientallen jaren bezig met het opnemen van muziek..
    Met alle respect dat vind ik moeilijk om te geloven.. ik houd me ook al jaren bezig met het opnemen van muziek en heb met verschillende bandjes ook aardig wat studio's van binnen gezien. Maar nog nooit is het me gelukt om mijn buizen geluid exact vast te leggen. Wel veel goede opnamen gemaakt maar nog nooit exact dat teruggehoord dan wat er uit mijn buizen amp kwam.
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER Bekijk bericht
    Met alle respect dat vind ik moeilijk om te geloven.. ik houd me ook al jaren bezig met het opnemen van muziek en heb met verschillende bandjes ook aardig wat studio's van binnen gezien. Maar nog nooit is het me gelukt om mijn buizen geluid exact vast te leggen. Wel veel goede opnamen gemaakt maar nog nooit exact dat teruggehoord dan wat er uit mijn buizen amp kwam.
    Het is wel moeilijk te accepteren blijkbaar...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het is wel moeilijk te accepteren blijkbaar...
    Ik dacht, ik hou mn waffel maar

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten