Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 37 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 369
    Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER Bekijk bericht
    Precies... maar goed dit was maar 1 van de items die ik aanhaalde. Deze test zegt iets maar lang niet alles en dus al helemaal geen reden om alle Gibson liefhebbers te generaliseren.
    De test toont alleen aan dat in deze specifieke omstandigheden, met deze apparatuur, deze Chinese kopie dicht in de buurt komt van deze echte Gibson Les Paul. Het zegt helemaal niets over welke andere kopie of originele Les Paul dan ook......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Iets wat goedkoop is ook....maar daar wordt vaak niet op gelet....goedkoop blijft erg vaak duurkoop. Ik heb al jaren dezelfde Les Paul. Ik zie veel mensen heel veel goedkope gitaren kopen en verkopen. Uiteindelijk ben je dan duurder uit.....Daarbij heb ik een paar Les Pauls verkocht, waarbij ik fikse winsten gemaakt heb....Zie ik met een Chinese kopie niet gebeuren op een eerlijke manier....
    Helemaal eens, ik geef liever wat meer geld uit als je dan ook een beter product krijgt. Maar als je voor een paar honder euro een gitaar kan kopen die maar minimaal minder is dan eentje van tien keer zoveel, dan wordt het een ander verhaal.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Ik heb al mijn gitaren die ik tot nu toe ooit heb gekocht meestal met winst verkocht (als je gebruik van snaren en vervanging daarvan niet meetelt). Nog nooit een gitaar verkocht tegen een lagere prijs dan ik ervoor betaalt heb.

Kopen en verkopen heb je zelf in de hand . Ik koop trouwens veelal tweedehands om deze reden . Als ik mijn copy verkoop zal ik er ook echt wel paar tientjes winst op maken .
    Ik heb het over bedragen > €1000,-. Moet je heel wat kopietjes voor verkopen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Een goede studio heeft natuurlijk wel veel meer te bieden dan alleen een microfoontje van 1000 euro
    10000* euro .

En natuurlijk bedoel ik daarmee dat je ook goede spullen achter die mic hebt staan... Ik neem aan dat je niet een microfoon van 10k gaat aansluiten op een Line6 Toneport .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Helemaal eens, ik geef liever wat meer geld uit als je dan ook een beter product krijgt. Maar als je voor een paar honder euro een gitaar kan kopen die maar minimaal minder is dan eentje van tien keer zoveel, dan wordt het een ander verhaal.
    Wanneer kom je nou eens langs.....ben wel benieuwd hoe "minimaal" dat dan is

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door les paul r8 Bekijk bericht
    de test toont alleen aan dat in deze specifieke omstandigheden, met deze apparatuur, deze chinese kopie dicht in de buurt komt van deze echte gibson les paul. Het zegt helemaal niets over welke andere kopie of originele les paul dan ook......
    amen..

.
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Wanneer kom je nou eens langs.....ben wel benieuwd hoe "minimaal" dat dan is
    Ik heb geen Gibson kopie

Of je wil mn Ibbie een kopie noemen

Standaard

Het is in ieder geval een interessant en vermakelijk topic geworden. We zullen toch echt even op de reactie van de Topic Starter moeten wachten voor het verlossende antwoord. Wat vond hij er van zo rechtstreeks uit de amp?

Standaard

Die Chinezen kunnen natuurlijk zo goed kopieeren omdat ze zelf ook allemaal op elkaar lijken

Senior Member

Standaard

Zekers een leuk topic al vind ik sommige conclusies nogal ver doordraven.
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten