Die headstock lijkt anders wel van dezelfde freesmachine te komen als die op mijn '94er Del Rey.
En, opvallend: het woord Epiphone staat recht op de headstock, en na 1996 is dat (bij mijn weten) altijd schuin geweest.
Waarom zoveel moeite doen voor èèn kopie van een paar honderd euro?
Aan de andere kant: op de laatste twee foto's bij de ad zie je dat de goudlak doorloopt op het hout van de neck.
Kan me niet voorstellen dat zoiets door de qualitycheck van Samick of Epiphone is goedgekeurd.
Nou ja, vreemd geval dus.
"In God we trust, all others pay cash."
nee jou headstock is iets anders, de afstand tussen de tuners van de D en G snaar en de snor is kleiner.
Samick was nooit zo slordig met zijn serienummers en ook niet met zijn afwerking.
Koreaanse Les Paul hebben Epiphone altijd schuin op de headstock staan, japanse Epi's hadden hem wel recht staan
Laatst gewijzigd door geert1976; 25 september 2009 om 00:26
"In God we trust, all others pay cash."
Klopt die van mij komt uit china en staat schuin.
Maar inderdaad ziet die headstock er niet goed uit alsof iemand hem vervangen heeft, alleen met een figuurzaag egdaan in plaats van een goeie :P
Wat ik alleen niet begrijp is waarom men een Epiphone kopieert? Als je een Gibson kopieert levert dat toch veel meer op?
Die headstock valt toch wel mee, afgezien van het feit dat de naam er recht op staat? Wat klopt er allemaal nog niet aan dat de headstock 'van geen kant' klopt?
epi G400 met SD jazz/JB zebra
gepimpte Squier affinity Strat
S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
Marshall S80
Favorieten/bladwijzers