Te koop: Ibanez RG320FM Amber
Het loopt hier weer uit de hand........arty:
FLTR: PRS Brazilian Single Cut (2001)
PRS McCarty Soapbar (2001)
PRS Custom 22 (1997)
Zo die Soapbar is een plaatje! Mooi man....
Helaas kan ik helemaal niets met PRSen... toevallig vanmiddag nog eentje vastgehad, ik vind ze namelijk ontzettend mooi... Maar er is tussen mij en die gitaren geen klik...
Misschien maar goed ook, anders had ik nog meer GAS...
Wat een prachtige verzameling van je Jemke, ik ben op slag verliefd op die PRS'en.
Sorry dat ik geen PRS-foto kan posten want ik heb geen PRS. Daar zal ik nog eventjes mogen voor sparen denk ik.
Gefeliciteerd aan al de PRS-forumleden hier![]()
Lang leven Metallica en AC/DC !!!
"to Punish and Enslave..."
Heeft er hier iemand ooit via het BAM forum een gitaar gekocht?
Ik ben niet op de hoogte van de prijzen van de 513M maar lijkt me alleszins goedkoper dan hier in de benelux.
http://forums.birdsandmoons.com/foru...ad.php?t=60751
![]()
it's better to burn out than to fade away
Hieronder mijn wit overgespoten PRS SE:
De headstock zwart gelakt, wat chrome onderdelen voor goud vervangen.
Ook de elementen en stemmechanieken zijn vervangen, erg fijn gitaartje geworden!
Laatst gewijzigd door Arjan87; 23 september 2009 om 16:12
Die enkelcut is mooi Arjan. Nice paintjob!
Ziet er inderdaad mooi uit, goed werk![]()
Lijkt in eerste instantie een leuke prijs maar er komt nog ongeveer 20% invoer-kosten bovenop dit moet je berekenen over het totaal van de gitaar + verzendkosten.
Plus er kleeft een groter risico aan vast ivm verzenden, aangezien het een senior member is op bam lijkt de verkoper mij wel te vertrouwen.
Kort gezegd die gitaar van BAM heb je voor ±€2500,-- in huis en een snelle blik bij Max laat zien dat ze daar staan voor een vraagprijs van €3100,--
Prijzen in US zijn bijna altijd beter dan in NL. Rekening houden met 19% BTW en 3,8% invoerheffing (over aanschaf + verzendkosten) en ongeveer 16 euro omdat de vervoerder aangifte voor je doet.
Bekenden van BAM zijn veelal betrouwbare partijen. Ik heb vaker via BAM gekocht, ook met bancaire overschrijving (scheelt PayPal-fees), en tot nu toe nooit teleurgesteld...
Fender Stratocaster Highway One 3-color sunburst
Koch Studiotone combo
BOSS GT-8
Favorieten/bladwijzers