Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 329 van 1797 EersteEerste ... 2292793193273283293303313393794298291329 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.281 t/m 3.290 van 17961
    Senior Member

Standaard

Waar is dat "bloemetje" wat op de kop hoort te staan?

Standaard

De gitaar is 99,9% kei nep. Enkel het trusrodafdekplaatje ($ 2,45) kan origineel zijn maar is de belvorm recht afgeschuurd.

Haha, ik heb het eerste bod gedaan voor € 75,--.

P.S. Dezelfde verkoper heeft ook nog een leuke Fender voor veel te duur te koop staan.
    Laatst gewijzigd door snaarplukker; 21 september 2009 om 11:29

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Waar is dat "bloemetje" wat op de kop hoort te staan?
    Bedoel je deze? Dat hebben volgens mij alleen Customs.

Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Duidelijk een nepperd. Wel schandalig dat die kerel m als een echte Gibson aanbiedt. Volgens mij niet toegestaan volgens nederlandse wet...

Ik meld zulke ads wel eens bij marktplaats, maar vraag me af in hoeverre ernaar gekeken wordt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Duidelijk een nepperd. Wel schandalig dat die kerel m als een echte Gibson aanbiedt. Volgens mij niet toegestaan volgens nederlandse wet...

Ik meld zulke ads wel eens bij marktplaats, maar vraag me af in hoeverre ernaar gekeken wordt.
    niet, vroeger mailde ik marktplaats regelmatig als ik een musoland epi/gibson zag. maar kreeg dan een onbeschoft mailtje terug dat ze er niets aan doen omdat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor oplichters praktijken. ik vraag me af als je dit aankaart in een rechtzaak of ze dan schuldig worden bevonden omdat ze het wel toelaten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    niet, vroeger mailde ik marktplaats regelmatig als ik een musoland epi/gibson zag. maar kreeg dan een onbeschoft mailtje terug dat ze er niets aan doen omdat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor oplichters praktijken. ik vraag me af als je dit aankaart in een rechtzaak of ze dan schuldig worden bevonden omdat ze het wel toelaten
    Goed dat je mijn geheugen weer eens opfrist, ik was het al weer helemaal vergeten!

Ebay opnieuw beboet voor valse producten

PARIJS - Het Amerikaanse internetbedrijf Ebay moet een boete van 80.000 euro betalen aan het Franse luxe concern LVMH, omdat het de verkoop van vervalsingen van dure parfums op zijn veilingwebsite heeft toegestaan.

...
    Het is dus 100% strafbaar! (in Frankrijk)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Goed dat je mijn geheugen weer eens opfrist, ik was het al weer helemaal vergeten!

Het is dus 100% strafbaar! (in Frankrijk)
    en wat dacht je van piratebay dan? het toelaten van illegale downloads....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Het schenden van auteursrechten is iets anders dan naamaakgoederen aanbieden, maar het lijkt me niet handig om die discussie hier (weer) te gaan voeren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    P.S. Dezelfde verkoper heeft ook nog een leuke Fender voor veel te duur te koop staan.
    leuk dat je het zegt! (helaas wel verkeerde link: http://link.marktplaats.nl/281066191)

vs

Ik heb 0% verstand van Fender, maar aan de schroefjes van de slagplaat te zien is deze ook nep! (ook 2 ipv 1 string tee)

Edit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    en wat dacht je van piratebay dan? het toelaten van illegale downloads....
    Downloaden is 100% legaal in NL.

Senior Member

Standaard

Bij de Gibson is de schroef voor de afstelling van de hoogte van de brug ook wel een duidelijke weggever. Gibson's horen natuurlijk van die draaiwieltjes te hebben en je stelt hem niet af met een platte schroevendraaier. Dit is trouwens één van de makkelijkste kenmerken voor een neppert.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten