Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 50 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 493
    Senior Member

Standaard

Hopenlijk v/d week mijn dream 180 en mean 90 binnen.
    Hopenlijk heb ik hier morgen ook raampjes voor

Krijg ik vandaag ven een bekende gitarist van mij te horen dat ik zijn oude filtertrons krijg, dat word een mooie kijk/luister en vergelijk.
    Nu nog even een paar english mount raampjes voor deze.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Even een bumpje, kan iemand iets vertellen over de levertijd van GFS. Ik heb een setje elementen en een brug gekocht die verstuurd zijn op 08/21/2009. Het is nu dus een maand later en ik heb nog niks. Niet dat ik ongeduldig wordt, maar op de site van GFS kan ik ook niks vinden over levertijden.

Senior Member

Standaard

Kan zijn dat het pakketje bij de douane ligt. Mail even naar GFS.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht
    Even een bumpje, kan iemand iets vertellen over de levertijd van GFS. Ik heb een setje elementen en een brug gekocht die verstuurd zijn op 08/21/2009. Het is nu dus een maand later en ik heb nog niks. Niet dat ik ongeduldig wordt, maar op de site van GFS kan ik ook niks vinden over levertijden.
    Normaal is de levertijd gewoon normaal. Ene keer 2 weken, andere keer iets langer of korter. 3 weken komt ook voor maar 4 is toch wel wat lang .

Tjek de duane.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Ik heb GFS gemaild, hoe kan ik de doune checken?

Standaard

Ik heb GFS gemaild, hoe kan ik de doune checken?
    De normale overkomst is 1 week.
    Heb je van GFS een traceernummer gekregen? Daar kan je status van verzending zien van USMail. Als de aangegeven waarde op het pakje boven de $ 31,-- is, doet TNT aangifte bij de douane. Deze behandeling kan maximaal 4 weken duren.
    Voor vragen over de zending kan je alleen bij TNT post afd. inklaringen terecht, niet bij de Douane.

Senior Member

Standaard

Nee, ik heb geen tracking nummer gekregen, dat zal alleen bij de priority mail service die ze aanboden. Als het pakket bij de douane ligt, is het dan aan mij om contact met hun op te nemen, of krijg ik een brief oid thuisgestuurd over de eventuele invoerkosten?
    Beetje vervelend, aangezien ik al meerdere verhalen heb gehoord over dat GFS het als reparatieonderdelen verstuurde en dan hoef je dus geen invoerkosten te betalen.

Standaard

Ik had ze binnen een week. Wat GFS zegt:

If you package has not arrived and it is at least FIVE weeks form the
    date of shipment please contact Dave@guitarfetish.com to begin the
    tracking procedure.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Je betaald er maar € 55,-- voor omdat GFS met de douaneverklaring sjoemelt.
    .
    Ja klopt, had 3 pickups voor 118 dollar besteld en er stond repair parts a 9 dollar op de vrachtbrief aan de buitenkant van het pakket. Best dom dat ze er de originele aankoopbon met juiste bedrag in het doosje stoppen, wat nou als de douane dat openmaakt? Nou ja, ze komen er al jaren mee weg, dus het zal wel mevallen..
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Hier mijn eerste ervaringen met de Neovin hard vintage pickups voor de telecaster. Ik heb deze gekocht icm een 'True Bypass' voorversterker ingebouwd in de gitaar.

Passief klinkt de gitaar heerlijk! totaal geen ruis, alleen is de output ontzettend laag (maar dat wist ik vantevoren, vandaar de voorversterker). De klank is zeker single coil maar ik ben geen doorgewinterde telecaster-veteraan om te kunnen zeggen hoe deze in vergelijking met orginele elementen klinkt. Wat ik wel al kan vrijgeven is dat de elementen glashelder klinken. De neck is jazz-achtig bassy, terwijl de brug lekker fel klinkt.

wat de voorversterker betreft ondervind ik nog heel wat problemen. Ik krijg (ironisch genoeg) heel veel ruis en op 1 of andere manier blijkt mijn neck pick up niet geaard op dat moment.

Nog vreemder, als ik mijn kabel er voor de helft instop is de ruis bijna compleet weg maar dan lever ik ook weer heel wat volume in. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb de cavities overigens niet geshield, leek me een beetje overdreven.
    Laatst gewijzigd door Nicks; 21 september 2009 om 10:58
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten