Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 46 van 58 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 460 van 576
    Senior Member

Standaard

Armand, iedere dag bij de Albert Heijn XL! hehehehe

Standaard

Ik heb 25 jaar rond getoerd met oa Vengeance, Action in DC en John Hayes, telt dat ook?!!!
    Zal jullie maar niet vervelen met wie ik allemaal gesproken heb ect Hahahha!

Senior Member

Standaard

Volledig Dimmu in oude opstelling in 2005( met Nick Barker nog als drumvirtuoos), Johan Hegg in 2007 (de frontman van Amon Amarth), Freighttrain 2008 (frontman van Origin).......oh ja en een geintje uitgehaald met de bassist van Origin eveneens in 2008(S.o.b still owes me a beany :P).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75 Bekijk bericht
    Armand, iedere dag bij de Albert Heijn XL! hehehehe
    Ik dacht dat die alleen nog maar planten at? Hij woont in Ruigoord, is het niet?
    It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood

Standaard

(niet om op te scheppen ofzo) maar ik heb les op het rock city institute.
    we hebben les van:

Ruud Jolie (Within Temptation)
    Thijs Schrijnemakers (Stereo)
    Joost van Haaren (Krezip)
    Floor Jansen (After Forever)

dus dat zijn mijn kennismakingen met bekende nederlandse muzikanten. daarnaast heb ik de gasten van Textures ook een keer backstage gezien.

Senior Member

Standaard

De gehele band van fiction plane, stonden voor hun concert in de Melkweg in de ierse pub op het weetikveelhoehetheetplein.

De gitarist van Moke, toen ze optreden gaven in een strandpalvioen.

Senior Member

Standaard

80's
    - Golden Earring, ik was fan van '79 tot '82 ongeveer.

90's

- Buddy Lackey (Psychotic Waltz), relaxte gast, heeft een stuk songtext achter op een bandfoto gekalkt.
    - Altar, m'n broer was gitarist

00's
    - Tony Macalpine, aardige vent, heb meerdere keren na afloop van een concert met 'm gekeuveld.
    - Tristan, forumlid en gitarist van John Doe's Revenge, ik ben fan!
    - Bert K, moderater op het forum
    - etc.

Senior Member

Standaard

Eigenlijk ... geen. Zover ik me kan herinneren tenminste.

Ohja, de Navarone, maar da's niet zo'n wonder (dat kan half nijmegen zeggen). Ik hoop echt voor ze dat ze nog een keer doorbreken, geweldige band!

2 mensen waar ik graag een biertje mee zou doen: James Hetfield en Mark Knopfler. Toch wel 2 van mijn helden!

Senior Member

Standaard

Toen ik een jaar of 12 was ben ik met mijn pa naar Harry Sacksioni geweest in de schouwburg in Roosendaal. Voor het optreden zat (bijna) de hele band (behalve Harry zelf) in het theatercafé wat te drinken.
    We (nou ja, meest mijn pa) hebben toen wat gekletst en ze hebben hun handtekening op onze kaartjes gezet. Na afloop zijn pa en ik heel brutaal naar de kleedkamer gelopen waar we Harry Sacksioni (gekleed in onderbroek ) even hebben gesproken, en ook van hem een handtekening gekregen.

En op de basisschool zat ik in de klas met René van Mierlo (tegenwoordig gitarist bij o.a. Stef Bos en Brigitte Kaandorp) en DJ Benjamin Bates (die toen nog gewoon Benjamin Kuijten heette), alleen waren die destijds nog niet met muziek bezig dus dat telt zeker niet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

2 jaar geleden heb ik Corey Taylor ontmoet, bij een concert van Stone Sour
    Ik kreeg 2 tickets cadeau voor men 18de verjaardag, concert was in een klein zaaltje waar zon 100 man binnen zat. Achteraf kwamen Corey Taylor en nog andere bandleden naar buiten om wat te praten met de fans, heb toen ook een handtekening van hem gekregen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten